رمز تمامی فایل ها www.p30download.com





تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نسخه جدید قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزار فشرده سازی است که قادر به فشرده سازی فایل ها با بالاترین امکان فشرده سازی می باشد ، این نرم افزار محصول شرکت RarLabs می باشد که اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

امکانات اصلی :

-    دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
-    پشتیبانی از فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z
-    بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
-    رمزگذاری پیشرفته فایل ها با کلید 128 بیتی
-    امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
-    ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
-    امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
-    امکان تعمیر فایلهای فشرده
-    ساخت دو فرمت RAR و ZIP
-    باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و …

ویژگی های جدید در نسخه 5 :
- دارای فرمت جدیدی برای فشرده سازی فایل ها
- تغییرات در الگوریتم فشرده سازی
- توسه Recovery Record بر اساس Reed-Solomon error correction
- تغییرات گسترده در الگوریتم رمزگذاری فایل های فشرده
- استفاده از هش تا 256 بیت
- پشتیبانی از فرمت فشرده سازی XZ
- بالا رفتن سرعت بسیار زیادی ریکاوری
- افزایش طول کاراکتر تا 2048
- پشتیبانی از UTF- 16
- و …

لینک دانلود:http://uploadboy.com/ieoxmq9e672p.html





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Game ranger این امکان را به شما می دهد که بازی های مختلف را به صورت آنلاین ( multiplayer ) بازی کنید . همچنین می توانید به دوستان خود بیافزایید و با آنها به رقابت بپردازید. این نرم افزار امکان multiplayer بازی کردن بازی هایی نظیر Call of duty 4  Call of duty 2 Stronghold و ... را به شما میدهد.

لینک دانلود:http://uploadboy.com/yb10fze0lb2e.html





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

اگر هارد دیسک شما به شدت آسیب دیده است و قادر نیستید به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی داشته باشید، GetDataBack می تواند به شما کمک کند تا تنها در سه مرحله و به آسانی اطلاعات خود را بازیابی کنید. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی است که در زمینه بازیابی اطلاعات مطرح شده است و در دو ویرایش برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایو ها با فرمت NTFS عرضه شده است. که نسخه  GetDataBack For FAT آن از FAT 12, 16 & 32 و نسخه GetDataBack for NTFS آن از انواع NTFS ها پشتیبانی می کند.
برای GetDataBack تفاوتی ندارد فایل های شما چگونه حذف شده اند، بر اساس اتفاقات و مشکلات برق رسانی آسیب دیده اند، به صورت فیزیکی صدمه دیده اند، به صورت عمدی و به طور کامل از پاک شده اند، فرمت شده اند و حتی عملیات Fdisk بر روی هارد شما صورت گرفته است و حتی این که ویندوز و سیستم عامل درایو شما را می شناسد یا خیر!  این نرم افزار تمامی این دلایل را نادیده گرفته و اطلاعات را بازیابی می کند.

GetDataBack با استفاده از الگوریتم و فن آوری پیشرفته خود به بررسی سکتور به سکتور هارد پرداخته و تمامی آنچه را که با سیستم پیشرفته خود قادر به خواندن است برای شما ثبت می کند و سرانجام همگی اطلاعات به دست آورده خود را به صورت پوشه بندی شده برای شما مرتب کرده و به نمایش می گذارد تا بتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را پیدا نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS:
- بازیابی اطلاعات از هارد درایو ها و درایوهای USB و Firewire
- امکان ریکاوری نمودن پارتیشن ها و فلاپی درایو
- بازیابی Drive Images و Zip/Jaz Drives
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- اهمیت نداشتن چگونگی پاک شدن فایل
- بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی Boot Record ها و ...
- بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- رابط کاربری بسیار ساده
- بکارگیری و استفاده آسان
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- و ...





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار کم حجم و مفیدی است که به شما در فرمت و ایجاد آسان فلش درایوهای USB قابل بوت کمک می کند. مهم ترین تفاوت Rufus با سایر برنامه های ساخت USB درایوهای Bootable سرعت این برنامه است. بنا به گفته توسعه دهنده Rufus، سرعت این برنامه دو برابر بیشتر از برنامه هایی مانند UNetbootin, Universal USB Installer یا Windows 7 USB download tool است. پس از دانلود و اجرای این نرم افزار، ابتدا باید درایو USB خود را انتخاب کرده و سپس فایل ISO را انتخاب کنید تا محتویات فایل ISO داخل درایو USB منتقل شود.

لینک های دانلود

دانلود - 0.601 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

این روزها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه‌ای که هر کدام از سیستم عامل‌ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل‌ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می‌کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی‌توان بر روی پردازنده‌های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین باید به نحوی سیستم عامل آندروید را شبیه سازی کرد. البته پیش تر این امکان توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه‌های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار BlueStacks App Player:
- اجرای بازی‌ها و برنامه‌های آندروید در ویندوز و تبلت‌ها.
- کاربرد آسان و سریع.
- دارای تمامی ویژگی‌های آندروید.
- پشتیبانی از بسیاری برنامه‌های آندروید.
- دارای گرافیک بالا و پشتیبانی از بازی و برنامه‌های HD.
- قابلیت همگام سازی برنامه.
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات ذخیره شده.
- امکان اتصال به اینترنت.

نحوه عملکرد برنامه BlueStacks چگونه است؟
نرم افزار BlueStacks در واقع یک تبلت شرکت Samsung که بر روی آندروید 4.0.4 نصب شده است را تمام و کمال شبیه سازی می‌کند و این حس را به شما می‌دهد که واقعاً یک تبلت آندرویدی در دست دارید.
این برنامه از تمام ویژگی‌ها و امکانات سیستم عامل آندروید پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد هر برنامه‌ای که بر روی موبایل خود دارید را نیز بر روی سیستم عامل ویندوز تجربه کنید. هر قدر که سخت افزار سیستم شما قوی‌تر باشد، برنامه روان‌تر و بهتر عمل خواهد کرد.

- این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد که البته در انجمن پی سی فروم سعی شده تا حد توان به کاربران برای رفع مشکلات کمک شود.

- قبل از اجرای برنامه حتماً آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب کنید، اغلب مشکلات کاربران به خاطر آپدیت نبودن درایور کارت گرافیک آن‌هاست.

- همیشه از آخرین نسخه برنامه استفاده نمایید.

- پیشنهاد می‌شود بعد از نصب برنامه «بازار» را نصب کرده و برنامه‌ها و بازی‌ها خود را از طریق آن دانلود و بروزرسانی نمایید.

لینک های دانلود

دانلود - 141 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

l نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتیبان گیری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Paragon Hard Disk Manager Professional:
- مجهز به ابزارهای پیشرفته نگهداری هارد دیسك
- قرار دادن HDD جدید در عملیات و پخش کردن درایو هارد در پارتیشن های مختلف
- توانایی Backup/Restore هارد، پارتیشن ها به صورت منظم و با زمان بندی پیشرفته
- استفاده آسان و کامل و سریع
- پشتیبانی فایل های پشتیبان از قبل ساخته شده
- توانایی تعمیر و بازیابی ویندوز در انواع مختلف از سخت افزار یا ماشین مجازی
- بهینه و یکپارچه سازی هارد
- توانایی نقل مکان داده ها
- امکان پاک کردن داده ها بدون بازگشت احتمالی
- توانایی پشتیبانی کامل از (Apple BootCampWindows ،Vista (32bit & 64bit و دیسک های Blue-ray
- و ...

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 121 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 220 مگابایت

دانلود دانلود Boot Media Builder‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 110مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.

Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...

حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است ...

Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Notepad++:
- داشتن ویرایشگر WYSIWYG
- نمایش دستور-Syntax های زبان های برنامه نویسی مختلف به صورت رنگی
- پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی:
ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

ولی این 42 زبان پایان همه چیز این برنامه نیستند!
این برنامه قابلیت تنظیم کردن زبان جدید را توسط خود شما را نیز دارد! که در این برنامه به آن User Difine به معنی "تعریف شده توسط کاربر" است. شما می توانید قوانین زبان مورد نظر خود را با استفاده از Wizard (جادوگر-دستیار ویژه) این برنامه به آن بشناسید از قبیل اینکه چه علامت های به معنی Comment‌ها هستند و چه علامت هایی "عملوندها" هستند و دیگر موارد مورد نیاز... و به راحتی رنگ و قواعد را باب سلیقه خود ویرایش کنید ...

- دارای Auto-completion بدین معنی که بعد از انتخاب کردن زبان برنامه نویسی خود و فشار دادن کلیدهای تریکبی معروف Ctrl+Space یک منو باز می شود که می توانید کلمات تعریف شده در آن زبان را به راحتی پیدا کنید و تایپ کنید، درحال حاضر این برنامه از 22 زبان به تریبت زیر از این قابلیت پشتیبانی می کند:
C, ++C, ColdFusion, CS, CSS, DCL, Flash, Java, JavaScript, KixTart, Lisp, NSIS, Perl, PHP, Python, Ruby, Smarty, Tex, VB, VHDL, WinBatch, XML

اما شما می توانید زبان های مورد علاقه و نظر خود را به این لیست اضافه کنید! فقط کافیه که به مسیر نصب شده برنامه بروید و سپس به فولدر Plugins‌ در زیر فولدر APIs یک فایل با پسوند api.‌ بسازید و با ویرایشگر خود باز کنید و هر کلمه ی مورد نظر خود را در یک خط بنویسید.

-  قابلیت نمایش، ویرایش چندین سند و فایل متنی به صورت همزمان
- قابلیت Drag & Drop، باز کردن اسناد به وسیله Drag & Drop به داخل نرم افزار یا انتقال اسناد در داخل محیط نرم افزار به وسیله Drag & Drop
- قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی به روی متن
- قابلیت باز کردن چندین فایل در یک پنجره و امکان فراخوانی آنها با باز کردن مجدد نرم افزار
- جستجو گر منظم و با قاعده و قابلیت جایگزینی متن
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی در منو ها نرم افزار
- پشتیبانی از قابلیت Bookmark
- قابلیت ضبط و اجرای Macro
- حجم کم نرم افزار
- توانایی بالا در باز کردن فایل های متنی سنگین (که معمولاً Notepad از باز کردن آن ها عاجز است)
- و ...

پلاگین های گنجانده شده در این نرم افزار:
1- TexFX v0.24a
- Function list  v1.2
- ConvertExt v1.1
- NppExec v0.2 beta 4
- Spell checker  v1.2
- Quick text v0.02
- Light Explorer v1.4
- Hex editor v0.84

لینک های دانلود

دانلود - 7.3 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

در حال حاضر در اغلب سیستم های کامپیوتری از چیپست ها و کارت های گرافیکی Nvidia استفاده می شود. این کارت های گرافیکی برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی های کامپیوتری امکانات و کیفیت عالی از صدا و تصویر را فراهم می کند.
این مجموعه از درایورها شامل کامل ترین درایورهای کارت‌های گرافیکی ان ویدیا جیفورس (nVIDIA GeForce) برای ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی و همچنین لپ‌تاپ‌ها می باشد که شامل بهترین درایورهای سری‌های مختلف 4، 5، 6، 7، 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 با ذکر نسخه‌ی دقیق هر درایور برای ویندوزهای 98 و ME و 2000 و XP و 2003 و Media Center و Vista و 7 و همچنین درایورهای مخصوص کارت‌های گرافیک لپ‌تاپ‌ها می باشد.

روش فهمیدن سری کارت گرافیک (برای سیستم های معمولی یا Desktop):
- GeForce 500 Series: کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد پانصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GTX 590
- GeForce 400 Series: کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد چهارصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GT 420
- GeForce 300 Series: کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد سیصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GT 320
- GeForce 200 Series: کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد دویست ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GTS 250
- GeForce 100 Series: کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد صد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GT 130
- GeForce 9 Series: در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد نه هزار وجود دارد، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce 9400 GT
- GeForce 8 Series: در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد هشت هزار وجود دارد، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce 8400 SE
- GeForce 7 Series: در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد هفت هزار وجود دارد، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce 7350 LE
- GeForce 6 Series: در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد شش هزار وجود دارد، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce 6800 XE

روش فهمیدن سری کارت گرافیک (برای Laptop):
- GeForce 500M Series (Notebooks): کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد پانصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GTX 560M
- GeForce 400M Series (Notebooks): کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد چهارصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GTX 460M
- GeForce 300M Series (Notebooks): کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد سیصد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GT 325M
- GeForce 200M Series (Notebooks): کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد دویست ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce GTS 250M
- GeForce 100M Series (Notebooks): کارت های گرافیکی که در این دسته قرار می گیرند به عدد صد ختم می شوند، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce G 105M
- GeForce 9M Series (Notebooks): در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد نه هزار وجود دارد، به عنوان مثال کارت گرافیک GeForce 9200M GS
- GeForce 8M Series (Notebooks): در نام گذاری این دسته از کارت های گرافیک، عدد هشت هزار وجود دارد،

لینک های دانلود

اطلاعات کارت‌های سری 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 و 600
دانلود دانلود نسخه ی 334.89 - ویندوز XP و 2003 - 32 بیتی - 129.2 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 334.89 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 167.9 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 334.89 - ویندوز ویستا و 7 و 8 - 32 بیتی - 167.2 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 334.89 - ویندوز ویستا و 7 و 8 - 64 بیتی - 221.8 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 و 600 (لپ‌تاپ)
دانلود دانلود نسخه‌ی 334.89 - ویندوز ویستا و 7 و 8 و 8.1 - 32 بیتی - 209 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 334.89 - ویندوز ویستا و 7 و 8 و 8.1 - 64 بیتی - 264 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 6 و 7
دانلود دانلود نسخه‌ی 307.83 - ویندوز XP و 2003 - 32 بیتی - 156 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 307.83 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 194 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 307.83 - ویندوز ویستا و 7 و 8 - 32 بیتی - 179 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 307.83 - ویندوز ویستا و 7 و 8 - 64 بیتی - 229 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 6، 7، 8، 9، 100، 200، 300، 400 و 500 و 600
دانلود دانلود نسخه‌ی 306.81 - ویندوز XP و 2003 - 32 بیتی - 103 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 306.81 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 139 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 8، 9، 100، 200، 300 (لپ‌تاپ)
دانلود دانلود نسخه‌ی 266.58 - ویندوز XP و 2003 - 32 بیتی - 119 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 266.58 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 142 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 7 (لپ‌تاپ)
دانلود دانلود نسخه‌ی 179.48 - ویندوز XP و مدیا سنتر - 32 بیتی - 116 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 179.48 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 123 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 179.48 - ویندوز ویستا و 7 - 32 بیتی - 123 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 179.48 - ویندوز ویستا و 7 - 64 بیتی - 147 مگابایت

اطلاعات کارت‌های سری 5
دانلود دانلود نسخه‌ی 175.19 - ویندوز XP و مدیا سنتر - 32 بیتی - 36 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 175.19 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 48 مگابایت

دانلود دانلود نسخه‌ی 96.85 - ویندوز ویستا - 32 بیتی - 33 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 96.85 - ویندوز ویستا - 64 بیتی - 40 مگابایت

دانلود دانلود نسخه‌ی 93.71 - کارت‌های سری 4 و 5 - ویندوز 2000 - 32 بیتی - 40 مگابایت
دانلود دانلود نسخه‌ی 93.71 - کارت‌های سری 4 - ویندوز XP و 2003 - 64 بیتی - 48 مگابایت

دانلود دانلود نسخه‌ی 81.98 - کارت‌های سری 4 و 5 - ویندوز ME و 98 - 11.7 مگابایت

دانلود دانلود NVIDIA PhysX‏‏ - 27.8 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

استفاده مکرر از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای مختلف در طولانی مدت باعث کند شدن سیستم و از دست رفتن آن کارایی اولیه می‌شود، هر دفعه که نرم افزار جدیدی بر روی سیستم نصب می‌شود و یا یک برنامه بروزرسانی می‌شود اکثر اطلاعات قدیمی و بدون کاربرد بر روی سیستم باقی می‌مانند، هر چقدر که از مرورگر اینترنت بیشتر استفاده شود، فایل‌های ذخیره شده از اینترنت که اصطلاحاً Cache نامیده می‌شود مرتباً بیشتر و حجیم‌تر می‌شوند و بعد از مدتی به علت زیاد شدن فایل‌های اضافی و بدون کاربرد سرعت سیستم به شدت افت می‌کند و کار کردن با آن سخت می‌شود، در این مواقع اکثر کاربران تمایل دارند تا ویندوز خود را مجدداً نصب کنند تا بتوانند همان کارایی اولیه را بدست آورند، در صورتی که با نگه داری و پاک سازی مرتب سیستم این مشکل حل می‌شود و نیازی به نصب مجدد سیستم عامل نیست.

CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار CCleaner:
- پاک سازی فایل‌های موقتی و بدون کاربرد ویندوز.
- پاک سازی فایل‌های اضافی انواع نرم افزارها.
- پاک سازی قسمت‌های مختلف انواع مرورگرها مانند Firefox و Internet Explorer و Chrome.
- پاک سازی ردپاهای فایل‌های حذف شده.
- پاک سازی Registry ویندوز از هرگونه اطلاعات اضافی.
- قابلیت Uninstall کردن کامل برنامه‌های نصب شده.
- قابلیت مدیریت Startup.
- قابلیت مدیریت Addon ها نصب شده مرورگرها.
- قابلیت جستجو پیشرفته فایل‌ها با File Finder.
- قابلیت حذف دائمی فایل‌ها با با Drive Wiper.
- حجم کم و سرعت بالای نرم افزار.
- سبک بودن و تخصیص بسیار کم از منابع سیستم.
- پشتیبانی از انواع ویندوزها.
- محیط کاربری زیبا ضمن رایگان بودن نرم افزار.

آیا استفاده از این نرم افزار ایمن است؟
یکی از مشکلاتی که کاربران با این گونه نرم افزارهای بهینه ساز دارند آن است که بعد از پاک سازی سیستم توسط این برنامه‌ها اغلب ویندوز آن‌ها آسیب می‌بیند و به جای این که برنامه مفید واقع شود باعث می‌شود تا ویندوز کاربر خراب شود، این در اصل ضعف نرم افزاری است که باعث این گونه مشکلات می‌شود، اما نرم افزار CCleaner توسط افرادی خبره در شرکت Piriform ساخته شده است و به دقت تمامی اجرای برنامه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، لذا استفاده از این برنامه کاملاً ایمن بوده و هیچ گونه فایل مهم و حساس ویندوز یا برنامه‌ها توسط این برنامه حذف نمی‌شود در نتیجه می‌توانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.
حتی قسمت Registry Cleaner برنامه نیز کاملاً ایمن و مطمئن بوده و اگر برنامه 1 درصد شک کند که حذف نوعی اطلاعات باعث خراب شدن سیستم می‌شود، آن را حذف نخواهد کرد.

ویژگی‌ها ممتاز این برنامه چیست؟
- از ویژگی‌های ممتاز این برنامه می‌توان به پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزارهای رایج اشاره کرد، این برنامه با پشتیبانی از بیش از 1000 برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید سیستم خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کرده و از هرگونه فایل‌های اضافی پاک سازی نمایید.

- ویژگی برتر دیگر این برنامه قابلیت مدیریت پیشرفته Startup است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت کاملاً دقیق و هوشمند برنامه‌های اضافی که هنگام روشن شدن سیستم اجرا می‌شوند و بی جهت سرعت سیستم را می‌گیرند را مدیریت کنید.

- ویژگی بسیار خوب دیگر این برنامه قابلیت مدیریت انواع مرورگرهاست که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید Addon ها و Extension های مختلف را حذف و یا غیر فعال نمایید.

- قابلیت Driver Wiper این امکان را به شما می‌دهد تا تمام یا فقط فضای خالی هارد را مجدداً به طور عمیق پاک سازی کنید تا Recover کردن اطلاعات غیر ممکن گردد.

- قابلیت پیشرفته جستجو فایل با File Finder، حذف برنامه‌های نصب شده و مدیریت System Restore از دیگر ویژگی‌های ممتاز این برنامه است که باعث شده تا این برنامه از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به سایر برنامه‌ها مشابه برخوردار باشد.

معرفی نسخه‌های مختلف برنامه و تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر:
این برنامه در چندین ویرایش مختلف منتشر می‌شود و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد که در اینجا به توضیح هر یک می‌پردازیم.

نسخه Free: این نسخه از برنامه رایگان بوده و قابل استفاده برای تمامی کابران خانگی است.

نسخه Professional: این نسخه از برنامه تفاوت زیادی با نسخه رایگان ندارد و فقط در سه ویژگی خاص نسبت به آن برتری دارد.
1. قابلیت Monitor کردن مرورگرها: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از هربار بستن مرورگر برنامه به طور خودکار تمامی اطلاعات آن جلسه را حذف کند.

2. پشتیبانی از All Users Cleaning: برنامه در حالت عادی به شما اجازه می‌دهد تا فقط اطلاعات اضافی و بدون کاربرد کاربر یا User خود را پاک کنید و در حالت معمولی نمی‌توانید اطلاعات سایر User ها را نیز حذف کنید، که در این نسخه از برنامه پشتیبانی از تمامی User ها نیز قرار داده شده است.

3. قابلیت Auto Update: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت کاربر و کاملاً Silent برنامه خود را بروزرسانی کند.

توجه: نسخه Professional فقط به افرادی توصیه می‌شود که سیستم آن‌ها بیش از یک User Account دارد، اگر فقط شما کاربر سیستم خود هستید، نیازی به نسخه Professional ندارید و نسخه Free کفایت می‌کند.

3. نسخه Business: این نسخه همانند نسخه Professional بوده و از نظر امکانات هیچ گونه تفاوتی با آن ندارد، فقط کاربرد این نسخه در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک است، این نسخه از برنامه شامل پشتیبانی فنی فوریتی نسبت به سایر نسخه‌ها می‌باشد.

4. نسخه Technician: این نسخه همانند نسخه Business است و تنها تفاوت آن فقط در قابل حمل بودن آن است، این نسخه مخصوص تکنسین‌ها بوده که نیاز دارند تا برنامه را همیشه همراه خود حمل کنند.

5. نسخه Network: این نسخه از برنامه همانند نسخه Professional بوده و تنها تفاوت آن در پشتیبانی از شبکه‌های مختلف کامپیوتری است، این نسخه از برنامه این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمام کامپیوترهای متصل به یک شبکه را از راه دور پاک سازی کنید.

6. نسخه Network Pro: این نسخه از برنامه که در واقع نسخه پیشرفته Network می‌باشد علاوه بر تمامی امکانات نسخه Network، شامل برنامه Defraggler نیز می‌شود و این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوان تمامی کامپیوترها را Defrag نمود.

تنظیمات پیشنهادی پی سی دانلود:
گروه پی سی دانلود استفاده از این نرم افزار را برای تمیز نگه داشتن سیستم به شما پیشنهاد می‌کند.
ما تمام نسخه‌های این برنامه را برای دانلود قرار داده‌ایم تا همه نوع کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید، در صورتی که تنها کاربر سیستم خود هستید، نسخه Free تمام ویژگی‌ها را به شما می‌دهد اما اگر چندین کاربر از یک سیستم استفاده می‌کنید، می‌توانید نسخه Professional را فعال کنید.

- تنظیمات حذف دائمی فایل‌ها:
پیشنهاد می‌شود بعد از نصب برنامه وارد منو Options و Settings شوید و در آن قسمت، بخش Secure Deletion را بر روی Secure file deletion و نوع آن را بر روی Simple Overwrite قرار دهید.
همچنین دو تیک Wipe Alternate Data Streams و Wipe Cluster Tips را نیز بزنید.

این تنظیم باعث بالا رفتن امنیت اطلاعات شما می‌شود چرا که بعد از حذف فایل‌ها دیگر امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد.

- فعال کردن قابلیت چند کاربره:
کاربرانی که نسخه Professional را دانلود و نصب نموده‌اند لازم است تا بعد از نصب حتماً وارد بخش Users در Options شوند و گزینه All users را علامت بزنند.

- استفاده از Winapp2:
Winapp2 یک فایل کوچک است که قابلیت‌های برنامه را چندین برابر می‌کند، این فایل که در مسیر نصب نرم افزار کپی می‌شود، بیش از 2000 نرم افزار جدید به برنامه اضافه می‌کند و قدرت پاک سازی برنامه را بسیار فراتر از حالت طبیعی می‌برد، لذا حتماً پیشنهاد می‌شود که این افزونه را نیز فعال کنید.
بعد از نصب این افزونه ممکن است کمی برنامه طول بکشد تا اجرا شود ولی با توجه به پیشرفتی که پیدا کرده است، ارزش صبر کردن را دارد.

کدام قسمت‌ها را برای پاک سازی باید علامت بزنیم؟
یکی از رایج‌ترین سوالات کاربران در این برنامه این است که کدام قسمت‌های برنامه را باید علامت زد تا برنامه آن‌ها را حذف کند، جواب این سوال آن است که تیک زدن همه‌ی موارد به جز یک مورد خاص اشکالی ندارد و خطری سیستم را تهدید نمی‌کند، آن‌هم آخرین گزینه در قسمت Windows است که Wipe Free Space است، این تیک را اصلاً نزنید، وگرنه برنامه مدت زمان زیادی را صرف پاک سازی عمیق فضای خالی هارد شما می‌کند.

لینک های دانلود

دانلود دانلود - 3.74 مگابایت (پیشنهاد پی سی دانلود کن )
اطلاعات قبل از نصب برنامه لطفاً «راهنمای نصب» را مطالعه نمایید.
 
اطلاعات نسخه قابل حمل برنامه (Portable)
دانلود دانلود - نسخه‌ی Free ‏- 3.45 مگابایت
دانلود دانلود - نسخه‌ی Professional ‏- 3.45 مگابایت (پیشنهاد پی سی دانلود کن )
دانلود دانلود - نسخه‌ی Business ‏- 3.45 مگابایت
دانلود دانلود - نسخه‌ی Technician ‏- 3.45 مگابایت
 




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار جالبی است که به شما اجازه می دهد تا هارد دیسک خود را موضوع بندی کنید تا بتوانید در صورت نیاز از روی موضوع و کلاس بندی انجام شده فایل مورد نظر خود را بیابید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فایل های مختلف را بر اساس فرمت، موضوع و ... دسته بندی نمایید.

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 5.1 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 5.7 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

SearchMyFiles نرم افزار فوق العاداه ای است که می تواند جایگزین مناسبی برای جستجوی استاندارد ویندوز باشد. این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب کردن ندارد. در نتیجه شما می توانید این ابزار را بر روی یک فلش ذخیره کرده و آن را بر روی هر کامپیوتری که خواستید به صورت مستقیم از روی فلش اجرا کنید. علاوه بر این پس از کار با نرم افزار و خارج شدن از آن، در رجیستری ویندوز و یا بر روی هارد دیسک نیز هیچ نتیجه ای باقی نخواهد ماند. SearchMyFiles دارای یک رابط کاربری استاندارد بوده و پنجره ی اصلی برنامه دارای یک طرح بصری است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار نمایش پنجره ی Search Options زمان اجرای نرم افزار است که برای شما امکان شروع جستجو با انتخاب یکی از حالت های standard, duplicate, non-duplicate و summary را فراهم خواهد کرد. SearchMyFiles به شما اجازه می دهد که ه راحتی در سیستم خود به جستجوی دقیق فایل ها بر اساس تاریخ ایجاد فایل، نام، آخرین تغییر، آخرین دسترسی، محتویات فایل (جستجوی متنی یا دودویی)، ویژگی های فایل (اعم از فقط خواندنی، سیستم، مخفی، آرشیو، فشرده  رمزگذاری شده) و اندازه فایل ها(با امکان قرار دادن حد پایین و بالا) بپردازید و تنظیمات خود را به گونه ای قرار دهید که فایل های مخفی، فشرده و یا قفل گذاری شده را جستجو نمایید. این نرم افزار بر روی میزان متوسطی از منابع سیستمی شما اجرا شده و به سرعت کار جستجو را خاتمه می دهد در حالی که نتایج دقیقی را نیز ارائه می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SearchMyFiles:
- جایگزین مناسبی برای جستجوی استاندارد ویندوز
- به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب
- دارای یک رابط کاربری استاندارد
- امکان انتخاب یکی از حالت های standard, duplicate, non-duplicate و summary پیش از آغاز جستجو
- جستجوی دقیق فایل ها بر اساس تاریخ ایجاد فایل، نام، آخرین تغییر، آخرین دسترسی، محتویات فایل (جستجوی متنی یا دودویی)، ویژگی های فایل (اعم از فقط خواندنی، سیستم، مخفی، آرشیو، فشرده  رمزگذاری شده) و اندازه فایل ها(با امکان قرار دادن حد پایین و بالا)
- اجرا بر روی میزان متوسطی از منابع سیستمی
- خاتمه سریع جستجو و ارائه نتایج دقیق
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 0.125 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 0.143 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد