رمز تمامی فایل ها www.p30download.com





تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط مهدی

با به کارگیری CrazyTalk Animator می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید. با به کارگیری این نرم افزار قادر خواهید بود تا به متحرک نمودن اعضای چهره ی شخصیت های متفاوت پرداخته و حتی باعث شوید تا آن ها حرکاتی ابتکاری و خودکار انجام دهند، و اینگونه برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن را ایجاد کنید و یا کاراکترهایی بسازید که حالت های صورت (حرکات لب و دهن) یک شخصت سخن گو را داشته باشند. با CrazyTalk Animator شما می توانید خیلی سریع و آسان به تولید فیلم های انیمیشن 2 بعدی بپردازید و از فاکتورهای جالبی که در نرم افزار قرار دارد نیز استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CrazyTalk Animator PRO:
- محیط کامل برای ساخت انیمیشن 2 بعدی
- پشتیبانی از Drag و drop نمودن در محیط نرم افزار
-  timeline & keyframe پیشرفته
- تولید انیمیشن های هوشمند با حرکات ابتکاری
- ایجاد اتوماتیک حرکت لب ها (lip-sync) برای فایل های متنی و صوتی
- انجام ویرایش های کلیدی
- خلق بازیگران انیمیشنی
- متصل نمودن چهره و بدن متناسب
- ایجاد جلوه های ویژه و بالن های متنی متحرک
- امکان تغییر و سفارشی سازی کاراکترها، تصاویر و انیمیشن های موجود در نرم افزار
- تولید فایل خروجی در فرمت های رایج ویدیویی
- و ...

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 598 مگابایت

دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

 دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Proteus Professional نرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد. Proteus مجموعه ای از یک سیستم شبیه سازی مدارات بر مبنای مدل های اجزای الکتریکی در PSpice است. یکی از ویژگی های متمایز Proteus Professional امکان مدل سازی از دستگاه های قابل برنامه ریزی مانند میکروکنترلرها، میکروپروسسورها، DSP و ... می باشد. این برنامه شامل مدل هایی از اغلب قطعات الکترونیکی برای شبیه سازی های تخصصی و برمبنای استانداردهای این حوزه می باشد. می توان بیشتر حالت های مسیریابی پیشرفته در مدارات را به وسیله این نرم افزار طراحی نمود و بدین صورت قابلیت شبیه سازی micro-controller ها افزایش یافته است. در واقع Proteus Professional یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه شبیه سازی و تست مدارات الکترونیک می باشد، شما در این نرم افزار می توانید مدار خود را مانند عمل تست کنید و بعد از رفع اشکالات احتمالی برای آن pcb طراحی نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Proteus:
- طراحی مدارات الکترونیکی
- شامل ابزارهای لازم برای طراحی حرفه ای
- مدلسازی دستگاه های قابل برنامه ریزی
- طراحی مسیریابی های پیشرفته
- صرفه جویی در وقت و هزینه طراحی مدار
- شبیه سازی مدارات میکرو کنترلری در سطح بسیار حرفه ای
- دارا بودن کلیه المان های اندازه گیری واقعی نظیر اسیلوسکوپ، سیگنال ژنراتور، ولت متر، آمپر متر و...
- امکان افزودن کتاب خانه های قدتمند و دارار بودن کلیه قطعات الکترونیک
- امکان طراحی pcb برای مدار شبیه سازی شده بدون نیاز به تغییر دادن مدار
- امکان دیباگ کردن برنامه ها و اجرای خط به خط آن ها در میکرو کنترلر
- و ...

 

لینک های دانلود

دانلود دانلود نرم افزار اصلی - 225 مگابایت
کرک دانلود کرک (به تنهایی)

دانلود دانلود کتابخانه ها و مدل ها - 20.7 مگابایت





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Hippo Animator نرم افزاری با محیطی کاملاً قابل فهم و شهودی است که می تواند جهت طراحی و ساخت فیلم و انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی بکار برده شود. یکی از ویژگی های این نرم افزار سازگار بودنش با 99 درصد مرورگر های وب در دسترس و محبوب مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و Android می باشد. شما حتی بدون داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه کدنویسی می توانید از این برنامه برای ساخت و طراحی انیمیشن های HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، javascript، VML، GIF، banner animation، canvas animation و همچنین تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و به طور کلی هر نوع انیمیشنی که در وب سایت ها بکار برده می شود، استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hippo Animator:
- رابط کاربری کاملاً شهودی
- طراحی و ساخت انیمیشن جهت استفاده در وب سایت
- سازگار با مرورگرهای وب پرطرفدار Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera و ...
- خروجی HTML, DHTML
- بدون نیاز به دانش کدنویسی
- تبدیل تصاویر به فیلم
- تبدیل عکس به avi
- و ...

لینک های دانلود

 دانلود - 7.0 مگابایت

 دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار Graphisofts ArchiCAD، نرم افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی است و فراهم کننده مدل های حرفه ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. کاربران با کمک نرم افزار ArchiCAD طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد و سریعا گزارشی دقیق از کل پروژه به صورت مستند برای کاربر تولید می شود. محیط کاری این نرم افزار بگونه ای است که کاربران احساس طراحی در دنیای واقعی را دارند و این احساس ناشی از ابزار و پلت ها و مدل های سه بعدی مانند پله ها، مبلمان و اثاثیه و ... است. از دیگر خصوصیت این نرم افزار فرامین ترسیمی پیشرفته این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Graphisofts ArchiCAD:
- قابلیت طراحی در فضای سه بعدی
- ایجاد ساختمان مجازی و ذخیره کلیه اطلاعات آن در یک پایگاه داده مرکزی
- قابلیت ساخت کلیه عناصر سه بعدی مانند در و پنجره و ستون و ...
- گزارش گیری پیشرفته
- توانایی کنترل کامل پروژه در هنگام انتقال از فضای دو بعدی به فضای سه بعدی و برعکس  
- امکان بردن طرح های مجازی به دنیای واقعی با اتصال به Google Earth  
- و ...

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه ی 17: 1400 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم

دانلود دانلود Hotfix 6 Build 5019‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 293.4 مگابایت

اطلاعات نسخه ی 16: 3990 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Adobe Shockwave Player یک استاندارد وب بسیار قوی برای ساخت و انتشار انواع فایل‌های تصویری است، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌های فلش تعاملی (Interactive) را اجرا کنید، امروزه بیش از 450 میلیون نفر با استفاده از این تکنولوژی انواع بازی‌های تحت وب، فیلم‌های آموزشی و فعالیت‌های تجاری خود را اجرا می‌کنند. به زبان ساده این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های طراحی شده توسط برنامه Adobe Director را اجرا کند.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player و Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید انواع فایل‌های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت‌هایی که در آن‌ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می‌باشند، اما هدف از تولید آن‌ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی و مواردی از این دست، که این گونه از فایل‌ها در قالب فایل SWF منتشر می‌شوند؛ در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتماً Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.
اما Flash Player زمانی استفاده می‌شود که صرفاً یک فایل فلش تصویری قرار است به کاربر نمایش داده شود و هیچ گونه تبادلی بین کاربر و طراح صورت نگیرد، این گونه عناصر که معمولاً با پسوند FLV شناخته می‌شوند برای اجرا نیاز به برنامه Flash Player دارند که می‌توانید آن را نیز دانلود و نصب کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Shockwave Player:
- پشتیبانی از مرورگرهای مختلف اینترنت.
- پشتیبانی از انواع نسخه‌های ویندوز.
- امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگر.

معرفی نسخه‌های عرضه شده Adobe Shockwave Player:
شرکت Adobe برای انتشار برنامه Shockwave Player دو نسخه Full و Slim در نظر گرفته است که هر دو نیز به صورت مداوم بروزرسانی و پشتیبانی می‌شوند ولی یک تفاوت کوچکی با یک دیگر نیز دارند.

تفاوت نسخه‌های Slim با Full:
نسخه Slim نسخه سبک و کوچک شده این برنامه می‌باشد و پشتیبانی محدودتری نسبت به نسخه Full دارد ولی مهم ترین تفاوت نسخه Slim با Full در پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی این برنامه است.

نسخه Slim فقط شامل نسخه 12 به بعد این برنامه می‌شود و فایل‌هایی که توسط نسخه 10 این برنامه یا قدیمی‌تر ساخته شده‌اند قابل اجرا با نسخه Slim نیستند این در حالی است که نسخه Full کامل‌ترین و بروزترین نسخه این برنامه است که تمامی نسخه‌های قدیمی این برنامه نیز پشتیبانی ‌می‌کند و می‌تواند تمامی فایل‌های فلش حتی آن‌هایی که با نسخه‌های قدیمی این برنامه ساخته شده‌اند را اجرا کند.

به دلایل ذکر شده در بالا گروه پی سی دانلود فقط نسخه کامل این برنامه (Full) را در اختیار کاربران قرار داده تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.

معرفی Uninstaller برنامه:
موردی که اکثر کاربران به آن توجه نمی‌کنند بحث بروزرسانی نرم افزارها است مخصوصاً وقتی که تغییرات اساسی در برنامه صورت می‌گیرد همچنین کاربران به مشکلاتی که ممکن است در حین بروزرسانی رخ دهد نیز توجهی ندارند.
این برنامه همانند سایر برنامه‌های Adobe یک Uninstaller یا «حذف کننده» نیز دارد که این برنامه کوچک قادر است تا تمامی نسخه‌های قدیمی این برنامه و موارد بر جای مانده در سیستم را به کلی حذف کرده و سیستم را پاک سازی نماید.
اجرای این برنامه قبل از نصب هر نسخه جدید کمک می‌کند تا تداخل نسخه‌ها کمتر شود و احتمال خرابی و سایر موارد را بسیار کاهش دهد.
در نتیجه پیشنهاد می‌شود قبل از نصب نسخه جدید، ابتدا Uninstaller برنامه (که در بسته قرار داده شده برای دانلود موجود است) را یک بار اجرا نموده و مراحل آن را ادامه دهید و سپس نسخه جدید را نصب کنید.
این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از حذف یا نصب نسخه جدید این برنامه حتماً تمامی مرورگرهای سیستم خود را ببندید.

لینک های دانلود

 دانلود - 17.9 مگابایت

لینک به دانلود Adobe Flash Player





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

با نرم افزار Room Arranger می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان، خانه، نقشه باغ و... پرداخته و دکوراسیون لوازم موجود را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید ابتدا به صورت مجازی همه چیز را شبیه سازی کرده و حرکت دهید تا چیدمان دلخواه خود برسید و نیاز به جا به جایی های اضافی اشیاء سنگین، برای تعیین دکوراسیون دلخواه نخواهید داشت. با Room Arranger بدون این که نیازی به کشیدن نقشه اتاق روی کاغذ داشته باشید می توانید آپارتمان خود بارها و بارها و با دکوراسیون های متفاوت را طراحی کنید. البته Room Arranger فقط برای طراحی اتاق و آپارتمان نیست بلکه در جاهای دیگری مثل معماری باغ، توسعه و تعمیر خانه و طراحی وب (صفحه وب مانند خانه)، کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Room Arranger:
- طراحی قسمت هایی از اتاق و آپارتمان و یا کل خانه
- شامل مجموعه ای از اشیا استاندارد و امکان درج دقیق ابعاد اشیا
- پیاده سازی پروژه های 3 بعدی
- اندازه گیری فواصل در پروژه ها
- پشتیبانی از چند زبان
- و ...

لینک های دانلود

 دانلود - 9.9 مگابایت

 دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CC:
- شارپ هوشمند جدید که می تواند بسیار کاربردی باشد.
- بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت.
- بهینه شدن توانایی کار بر روی ویدئو و فایل‌های سه بعدی.
- CameraRAW 8 با قابلیت پشتیبانی از لایه‌ها.
- ویرایشگر گرد مستطیل که به درخواست کاربران بوده است.
- چند شکله و انتخاب مسیر.
- یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین.
- گسترش پشتیبانی هوشمند سوژه.
- بهبود یافتن نقاشی سه بعدی.
- افزایش بهره وری در استفاده از محیط کار و ابزارها.
- کنترل پنل بهبود یافته‌ی بخش سه بعدی.
- عملیات مشروط.
- تبدیل ساده عکس از 2 بعدی به 3 بعدی.
- گزینه‌های بهتر، بیشتر و قوی‌تر برای چاپ عکس.
- ارائه خروجی با کیفیت بهتر.
- تحول اساسی ابزار تصحیح رنگ.
- بهبود اثر سه بعدی.
- سیستم Anti-aliasing جدید.
- وارد کردن رنگ از وب.
- ایجاد ویدئو بصری.
- ابزار قدرتمند طراحی.
- کارایی بیشتر در هنگام کار با تصاویر بسیار بزرگ.
- موتور گرافیکی Mercury.
- پنل Mask جدید برای کار بهتر با ماسک‌ها.
- امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما.
- سازگار با نسخه‌های 32 و 64 بیتی.

راهنمای نصب

نحوه نصب و آپدیت:
1- ابتدا نرم افزار را دانلود و به صورت Trial نصب نمایید.
2- برنامه Adobe Update Management Tool را دانلود و نصب نمایید.
3- آپدیت 14.2.1 را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
4- برنامه Adobe Update Management Tool را اجرا کرده و گزینه Install Offline Updates را بزنید.
5- در پنجره باز شده آدرس فایل Setup.zip بدهید و سپس بر روی دکمه Run کلیک کنید و آپدیت نصب می‌شود.
توجه: اگر در هنگام آپدیت با پیغامی مشابه Unable to Remove Temp File برخورد کردید، مشکلی وجود ندارد OK کنید و مراحل را ادامه دهید.
6- بعد از نصب آپدیت 14.2.1 باید نرم افزار را به روش زیر کرک کنید.
 
نحوه فعال سازی نرم افزار:
1- وارد پوشه کرک شده و هر دو فایل را در محل نصب جایگزین فایل‌های قبلی کنید.
 
توجه داشته باشید که اگر از ویندوز 64 بیتی استفاده می‌کنید باید هر دو نسخه 32 و 64 بیتی فتوشاپ را کرک کنید و برای این کار باید فایل‌های پوشه x86 را در محل نصب نسخه 32 بیتی و فایل‌های پوشه x64 را در محل نصب نسخه 64 بیتی کپی کنید.
 
2- بعد از کپی کردن فایل‌ها می‌توانید برنامه را اجرا کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید، نیازی به قطع اینترنت نیست، حتی می‌توانید برنامه را به صورت آنلاین به روزرسانی کنید و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.
 

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه‌ی 14.0.0 - 1350 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
 
اطلاعات حتماً پیش از آپدیت «راهنمای نصب» را کامل مطالعه نمایید.


 

 دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد