رمز تمامی فایل ها www.p30download.com





تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط مهدی
هر بار استفاده از سیستم باعث می‌شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد مانند Cache مرورگر‌ها و فایل‌های موقتی (Temporary) در کامپیوتر باقی بمانند و بعد از مدتی این اطلاعات روی هم انباشته شده و هم حجم فضای هارد را می‌گیرند و هم باعث کندی سیستم می‌شوند؛ از همین جهت پاکسازی و نگهداری سیستم به طور منظم یکی از ضروریات استفاده از کامپیوتر است تا سیستم کند نشده و مانند روز اول کار کند.
 
PrivaZer یک نرم افزار نوین در امر پاکسازی سیستم بوده و با معرفی شیوه‌ای جدید در این زمینه باعث شده تا در مدت زمان اندک محبوبیت بسیار زیادی کسب کند؛ این برنامه قادر است تا تمامی فایل‌های اضافی و بدون کاربرد را در سیستم جستجو کرده و آن‌ها را به صورت مطمئن حذف کند و از کند شدن ویندوز و برنامه‌ها جلوگیری کند.
قابلیت‌های کلیدی نرم افزار PrivaZer:
- جستجو و پاک سازی اطلاعات اضافی و بدون کاربرد از سیستم.
- قابلیت جستجو و پاک سازی Registry ویندوز.
- قابلیت تخلیه و پاک سازی حافظه RAM کامپیوتر.
- حذف دائمی فایل‌ها از سیستم با پشتیبانی بیش از 10 روش استاندارد.
- حذف دائمی اطلاعات پاک شده از روی هارد.
- قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات حذف شده و Registry ویندوز. 
- قابلیت پاک سازی فلش‌های USB و هارد های External و قابل حمل.
- قابلیت پاک سازی دستگاه‌های MP3 Player و iPod و حافظه‌های Memory Card.
- پشتیبانی از تمامی نسخه‌های ویندوز.
- کم حجم، سبک و دارای رابط کاربری آسان.
 
اما وجه تمایز و برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه چیست؟
- پاک سازی فضای آزاد هارد دیسک به شیوه‌ی هوشمند
هر دفعه که ما یک فایل را از سیستم خود حذف می‌کنیم، در ظاهر این اطلاعات حذف شده ولی عملاً این اطلاعات به راحتی قابل بازگردانی است، چرا که هنوز آثار و ردپاهای آن‌ در لایه‌های زیرین هارد پنهان شده است.
به همین علت نرم افزارهای زیادی قابلیتی را معرفی کردند که در آن فضای آزاد هارد یا همان Free Space چندین بار رونویسی و مجدداً حذف می‌شود و تکرار این امر سبب می‌شود تا دسترسی به اطلاعات حذف شده قبلی و اولیه تقریباً غیر ممکن و در عمل فایل اصلی برای همیشه حذف گردد.
مشکلی که در این نرم افزارها وجود دارد آن است که این گونه برنامه‌ها بدون هیچ دقت و یا جستجویی این کار را انجام داده و تمام فضای آزاد هارد را پاکسازی می‌کنند، در صورتی که ممکن است قسمت زیادی از هارد دست نخورده باشد که این امر سبب می‌شود تا مدت زمان زیادی طول کشیده و عملاً کار بیهوده‌ای انجام شود.
این برنامه با قابلیت جستجو هوشمند ابتدا تمام فضای آزاد هارد را مورد بررسی قرار داده و فقط قسمت‌هایی از هارد را پاک سازی می‌کند که قبلاً در آن جا اطلاعاتی وجود داشته است تا امکان بازگردانی فایل‌های حذف شده ممکن نباشد که این کار باعث می‌شود تا سرعت عملکرد برنامه بسیار بالا رود و از نوشتن بیهوده اطلاعات بر روی هارد جلوگیری گردد.
 
- پشتیبانی از استاندارد های بین المللی برای حذف دائمی فایل‌ها
این نرم افزار جزء معدود نرم افزارهایی است که از اکثر استاندارد های بین المللی برای حذف دائمی فایل‌ها استفاده می‌کند.
برای حذف دائمی و همیشگی فایل‌ها یک سری روش‌ها و استانداردهایی وجود دارد تا توسط آن‌ها فایل حذف شده دیگر امکان بازگردانی ندارد و اطلاعات برای همیشه حذف می‌گردند، این روش‌ها بر اساس نحوه جایگزینی اطلاعات و تعداد عملیات پاک سازی تقسیم بندی می‌شوند و این برنامه دست کاربر را در انتخاب نوع روش حذف فایل‌ها باز می‌گذارد.
استانداردی که معمولاً برای حذف دائمی فایل‌ها پیشنهاد می‌شود روش استاندارد وزارت دفاع آمریکا است که با نام USA DoD 5220.22-M Department of Defence شناخته می‌شود، این روش در وزارت دفاع آمریکا برای حذف اطلاعات سری و محرمانه کاربرد دارد، امنیت این روش نسبت به مدت زمانی که طول می‌کشد تا عملیات انجام شود بسیار مناسب است.
 
- جنبه امنیتی این نرم افزار
اهمیت بالای امنیت اطلاعات و حریم خصوصی در فضای مجازی و سیستم‌های کامپیوتری برای همگان غیر قابل انکار است و در این چند ساله شدیداً بر روی این مورد تاکید می‌شود و سوالی که همیشه مطرح می‌شود آن است که چطور می‌توان از فایل‌های خود حراست کرد و یا پس از نابودی آن‌ها فرد دیگری به اطلاعات ما دسترسی پیدا نکند؟
تمام سایت‌هایی که ما بازدید می‌کنیم، اطلاعاتی که توسط کار با برنامه‌های مختلف بر روی سیستم نوشته می‌شود و بسیاری از اطلاعات شخصی دیگر از جمله اطلاعاتی هستند که شخصی بوده و هیچ کدام از ما دوست نداریم که فرد دیگری به آن‌ها دسترسی پیدا کند از همین جهت برای حذف دائمی آن‌ها نیاز به یک روش خاصی است.
پاکسازی عمیق و همیشگی اطلاعات (Wipe) یکی از بهترین روش‌ها برای نابودی فایل‌های شخصی و اطلاعات مهم ما است طوری که بعد از حذف دیگر امکان بازگردانی آن‌ها وجود ندارد.
با استفاده مکرر از این برنامه و حذف فایل‌های موقتی، اضافی و بدون کاربرد در واقع امنیت حریم خصوصی خود را در مقابل دیگران بالا می‌برید چرا که هیچ کسی دیگر امکان بازگردانی اطلاعات شخصی شما را ندارد.
شما همچنین می‌توانید یک فایل و پوشه خاص را به صورت جداگانه حذف دائمی و خیالتان را از بازگردانی آن‌ها توسط فرد دیگر راحت کنید.
 
- جنبه بهینه سازی سیستم
با حذف مرتب فایل‌های اضافی و بدون کاربرد از سیستم در واقع سرعت سیستم خود را بالا می‌برید و نرم افزارها و ویندوز همانند روز اول کار خواهند کرد.
برای مثال حافظه ذخیره مرورگرها که Cache نامیده می‌شود نه تنها شامل اطلاعات مهم و خصوصی است، بلکه حجم بالایی را از سیستم اشغال کرده و در طولانی مدت سرعت مرورگر را می‌گیرد؛ با پاک سازی مرتب این گونه فایل‌ها هم امنیت حریم خصوصی شما تامین می‌شود و هم سرعت مرورگر افزایش پیدا کرده و مانند روز اول عمل خواهد کرد.
 
- پشتیبانی از دستگاه‌ها مختلف
طیف دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار بسیار گسترده بوده و فقط محدود به کامپیوتر نمی‌شود.
این برنامه به خوبی از انواع انواع هارد های External، حافظه‌های USB، انواع MP3 Player ها مانند iPod و حافظه‌های Memory Card پشتیبانی می‌کند و برای هر کدام یک سیستم پاک سازی منحصر به فردی طراحی کرده است.
این نرم افزار با پشتیبانی از ابزار شبکه و Networking مناسب کاربران سازمان‌های بزرگ و بهینه سازی سیستم‌ها در ابعاد وسیع نیز می‌باشد. 
 
- سبک، کم حجم و قابل حمل
این برنامه با این همه قابلیت کمتر از 7 مگابایت حجم دارد و منابع بسیار کمی از سیستم را اشغال می‌کند و همچنین می‌تواند به صورت قابل حمل یا Portable استفاده شود؛ این برنامه از تمامی نسخه‌های ویندوز پشتیبانی می‌کند و دارای محیط کاربری ساده و زیبا است.

لینک های دانلود

دانلود - 6.61 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

حتماً برای کاربران پیش آمده که پس گذشت مدتی ویندوز آن ها کند خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که چرا این مشکل پیش می آید؟ این مشکل زمانی به اوج می رسد که نرم افزارهای کاربردی و جانبی هم برروی ویندوز نصب گردد. وقتی ابزاری نصب می شود به طبع فایل هایی را بر روی هارد دیسک کپی خواهد کرد. گاهی اوقات اتفاق می افتد که فایلهای هم نام با سایز یکسان در سیستم خود ایجاد می کنید و این فایل ها برای مدت زیادی در هارد شما باقی می مانند و فضای بیخودی از هارد را اشغال می کنند. ضمناً برخی از فایل های سیستمی نیز هنگام مشاهده پیش نمایش تصاویر درون یک پوشه در همان پوشه ایجاد شده و یا هنگام مرور وب فایل های موقت زیادی بر روی سیستم شما ذخیره شده و فضای هارد را اشغال می نمایند. این نرم افزارها  و به طور کلی طی مدتی کار کردن با ویندوز فایل هایی به صورت مخفی در جای جای هارد دیسک و  درایو ها می گیرند که هم فضایی از هارد دیسک را اشغال کرده و هم باعث کند شدن ویندوز خواهند شد. هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری می باشد که می بایست در مدت زمان دوره ای خاصی اقدام به پاکسازی فایل های اضافی موجود بر روی آن و رسیدگی به مشکلات آن نمود. برای انجام این امور می توان از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها بسیاری از این امور را برای کاربران به صورت خودکار انجام می دهند. پاکسازی دیسک ها یکی از مهمترین کارهایی می باشد که این نرم افزارها عهده دار انجام آن می باشند. پاکسازی فایل های سیستمی اضافی و بدون استفاده توسط این نرم افزارها در افزایش فضای دیسک بسیار پر ثمر می باشد.

Wise Disk Cleaner نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی و بدون استفاده می باشند، این نرم افزاركاربر پسند، سریع و راحت باعث آزاد نمودن  فضای درایو با حذف فایل های بیهوده كه دیگر استفاده نمی شوند می شود. كامپیوتر شما پر از فایل های این گونه است كه هم فضای هاردتان را اشغال كرده و این نرم افزار بیش از 50 نوع فایل بیهوده را شناسایی می كند. توسط این نرم افزار شما می توانید انتخاب كنید كه فایل ها كامل حذف شوند و یا به سطل بازیابی فرستاده شوند.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به پاکسازی بخش هایی همانند Internet Temporary Files و پاکسازی پوشه Temp در Local Settings، پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و ...اشاره نمود. در سایت این نرم افزار ذکر شده است که این نرم افزار پس از تست بر روی یک هارد lapto ، اقدام به کشف 872 مگابایت فایل بیهوده نموده است. این نرم افزار محصولی از شرکت wise software می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Wise Disk Cleaner Pro:
- قابلیت پاک سازی هارد  از فایل  های اضافی
- استفاده بسیار آسان
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- سرعت بسیار بالا در عمل جست و جو
- قابلیت زمان بندی عمل پاکسازی
- شناسایی میلیون ها فایل که فضای هارد دیسک را اشغال می کنند
- قابلیت پاک کردن فایل ها به داخل Recycle Bin یا به صورت یک باره
- پاکسازی History IE
- قابلیت تبدیل ستون های جست و جو به فایل اکسل
- دارای ابزار بازیابی فایل های پاک شده
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- قابلیت توقف عمل جست و جو و آغاز دوباره
- و...

لینک های دانلود

 

دانلود - 3.12 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AI Roboform:
- به خاطر سپردن تمام پسوردهای شما و به صورت اتوماتیک لاگین شدن
- امکان ذخیره پسوردها در مرورگر
- توانایی ذخیره پسوردها به صورت کدگذاری
- قابلیت مدیریت بر رمزهای عبور
- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به کمک نرم افزار
- مدیریت رمزهای عبور
- توانایی وارد نمودن اطلاعات شخصی
- بازیابی و چاپ پسوردها
- قابلیت به روز رسانی پسوردها در کامپیوتر دیگر
- و ...

همچنین ابزار Policy Editor نیز که برای سفارشی کردن پیشرفته‌ی نرم‌افزار در محیط‌های اداری و شبکه‌ها، بازیابی پسورد اصلی و... کاربرد دارد به همراه برنامه قرار داده شده است.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 26.8 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

 rootkit ها نرم افزارهای نوشته شده برای در کنترل قرار دادن سیستم شما در اختیار هکرها می باشد.
نرم افزار UnHackMe ابزاری قدرتمند در زمینه تشخیص و از بین بردن rootkit ها می باشد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل شما می باشد. در واقع می توان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد. هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد. این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans و malware را نیز دارد. وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار UnHackMe:
- دارای ابزارهای خاص برای تشخیص rootkit های پنهان
- امکان برسی وضعیت هک سیستم
- پاکسازی سیستم از فایل های مخرب
- جلوگیری از نفوذ هکرها
- داشتن مانیتور نمایش دهنده وضعیت حال سیستم
- از بین بردن Rootkits و جلوگیری از ورود آنها
- جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم و اینترنت
- جستجو برای پیدا کردن تروجان های مخفی
- دیوار قدرتمند در برابر هکرها و جلوگیری از هک شدن سیستم
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 16.5 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

SageThumbs نرم افزاری است که می توانید از آن برای پیش نمایش فایل های تصویری و انجام چندین عملیات بر روی آن ها، استفاده کنید. از نسخه CS3 به بالا قابلیت پیش نمایش فایل های PSD در نرم افزار فتوشاپ در بخش پنجره ی وارد کردن پروژه ها به نرم افزار حذف شده، که این مورد برای افرادی که زیاد با فتوشاپ سروکار داشته و فایل های PSD بسیاری در پوشه های خود دارند، چندان خوشایند نیست. نرم افزار SageThumbs برای سهولت در مشاهده پیش نمایش فایل های PSD به شما کمک خواهد کرد. این نرم افزار نه تنها فایل های psd بلکه بیش از صد فرمت مختلف دیگر فایل های تصویری را نیز می تواند برای شما نمایش دهد. در واقع پس از نصب این نرم افزار به صورت خودکار گزینه هایی به منوی راست کلیک ویندوز اضافه خواهد شد که از آن جمله می توان به گزینش تصویر برای زمینه دسکتاپ، ارسال تصویر انتخاب شده از طریق پست الکترونیک (E-Mail) و کپی مستقیم تصویر در کلیپ برد اشاره کرد. علاوه بر این هم زمان با مشاهده نمای بندانگشتی تصویر می توانید فرمت آن را به یکی از فرمت های JPG,GIF,BMP یا PNG تبدیل کنید. در حقیقت این نرم افزار یک راه حل ساده برای مشاهده و تبدیل فایل های تصویری است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SageThumbs:
- مشاهده ی پیش نمایش فایل ها، حتی در پنجره ویندوز
- مشاهده ی پیش نمایش فایل ها هنگام راست کلیک کردن روی فایل مورد نظر
- امکان تنظیم اندازه های تصویر بندانگشتی در منوی راست کلیک
- پشتیبانی کامل از بیش از ۱۶۰ فرمت تصویری و ۲۲۴ پسوند مختلف (در صورت نصب بودن پلاگین XnView از ۲۶ فرمت تصویری اضافه تر نیز پشتیبانی می کند)
- پشتیبانی از ارسال تصویر از طریق پست الکترونیک
- امکان تغییر زبان برنامه به انواع زبان ها ازجمله زبان فارسی
- امکان تغییر فرمت تصویر با راست کلیک بر روی هر تصویر
- امکان انتخاب تصویر به عنوان زمینه دسکتاپ از طریق منوی راست کلیک
- امکان کپی تصویر انتخاب شده در کلیپ برد ویندوز
- و ...

لینک های دانلود

دانلود - 2.1 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار ISE Design Suite محصولی از کمپانی Xilinx است که برای بهینه سازی نیرو و هزینه، از طریق بهره وری طراحی بیشتر، تولید شده است است. در واقع ابزارهای طراحی ISE با ارائه ی تکنولوژی هوشمند clock-gating، برای اولین بار، مصرف نیرو را تا سی درصد کاهش داده اند. همچنین این مجموعه نرم افزاری جدید پیشرفت هایی را در رزرو طراحی timing-driven، پشتیبانی برای طراحی plug-and-play و یک جریان طراحی بصری با نسل چهارم قابلیت پیکر بندی که باعث کاهش هزینه های سیستم برای طیف گسترده ای از برنامه های با عملکرد بالا می شود را فراهم نموده است. در حقیقت این نرم افزار یک راه حل تثبیت شده صنعتی برای همه ی دستگاه های قابل برنامه ریزی Xilinx از جمله سری 7 و دستگاه های سری قبل 7 و Zynq™-7000، می باشد. این مجموعه نرم افزاری از Xilinx Virtex-6 و Spartan-6 FPGA families به صورت کامل حمایت می کند. ISE Design Suite اولین تکنولوژی هوشمند clock-gating با آنالیز کامل و ریز که به طور خاص برای کاهش تعداد تغییر و جلوگیری از اتلاف نیرو و هزینه در طرح های دیجیتالی توسعه یافته است را معرفی می کند. Xilinx ISE Design Suite مجموعه ای از ابزارهای محیط های برنامه نویسی، Wizard های تنظیماتی و IP می باشد که با داشتن پلتفورم قابل برنامه نویسی سیستم سازنده هسته Xilinx، کار طراحی را برای شما ساده می کند.

شما با دسترسی به IP های بسیار پارامتری شده برای Xilinx FPGA ها و ISE Design Suite می توانید خیلی سریع تر از گذشته طراحی کنید. IP های بسیار بهینه شده به طراحان FPGA امکان تمرکز سریع تر بر روی طراحی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیار بیشتر بر روی عملکردهای پردازش سیگنال دیجیتال اتکا کنید. از مهم ترین فواید ISE Design Suite فعال کردن استفاده از شتاب دهنده ها توسط پردازشگر می باشد. در واقع یکی از مهم ترین فواید سیستم طراحی خاص FGPA، امکان اجرای پارتیشن بندی سیستم و مدیریت Trade Off های قرار گرفته در یک نرم افزار می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با صرف هزینه کم بوسیله تحیم عملکردهای خارجی در یک FPGA ، پلتفورم پردازشی خودتان را خلق کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 6430 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم
دانلود دانلود - بخش دهم
دانلود دانلود - بخش یازدهم
دانلود دانلود - بخش دوازدهم
دانلود دانلود - بخش سیزدهم
دانلود دانلود - بخش چهاردهم





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند.
نرم افزار XnVIEW نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XNVIEW دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار XnView:
- پشتیبانی از ۴۰۰ فرمت ورودی تصویری
- قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس
- امکان گرفتن خروجی با بیش از ۵۰ نوع فرمت مختلف
- دارای ویرایش گر IPTC
- ایجاد و ویرایش اطلاعات EXIF تصویری
- تغییر اندازه، زاویه و برش تصاویر
- امکان تغییر کنتراست تصاویر
- ایجاد بیش از ۲۰ نوع افکت تصویری
- ویرایش بخشی از رنگ های موجود در تصویر
- پشتیبانی از ۴۴ زبان زنده دنیا
- پشتیبانی از انواع پرینتر ها (Print support -Windows only)
- پشتیبانی از قابلیت درگ و دراپ ویندوز (Drag & Drop support -Windows only)
- بکارگیری چندین فیلتر بسیار زیبا
- پشتیبانی از TWAIN & WIA مخصوص ویندوز
- ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر
- دارای Filmstrip layout
- و ...

لینک های دانلود

دانلود دانلود نرم افزار XnView‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 14.9 مگابایت

اطلاعات نرم افزار XnView MP
دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 19.7 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 22.9 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Xara Photo & Graphic Designer یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی است که توسط آن قادر خواهید بود تا خیلی ساده به طراحی و ترسیم  ایده آل عکس های خود برای استفاده در وب سایت و یا چاپ بپردازید. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. با به کارگیری این نرم افزار شما می توانید تنها با چند کلیک طرح های فوق العاده ای از عکس های خود ایجاد کنید. همچنین این برنامه گرافیکی می تواند در طراحی تصاویری که برای وب سایت خود نیاز دارید بسیار موثر باشد.

رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Photo & Graphic Designer:
- برنامه ای سریع و با کارایی بالا
- ابزارهایی برای ایجاد افکت هایی مانند transparency, shadows, bevels و ...
- پشتیبانی از drag و drop در محیط برنامه و وارد کردن عکس
- ارائه شیوه ای متفاوت و سریع در انجام اعمالی مانند draw, move, rotate یا resize به جای انتخاب و کشیدن رئوس اشیاء
- امکان استفاده نامحدود از ویژگی undo
- امکان بزرگنمایی تا 25,000%
- تولید تصاویر با حجم بسیار کمتر نسبت به نمونه ی تولیدی در فتوشاپ
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 129.0 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

دراین دوره كه پیشرفت سریع تكنولوژی، پیچیدگی و چالش های طراحی را بیشتر می كند انتخاب یك دستگاه قابل برنامه ریزی برای طراحی و ایجاد سیستم های دیجیتال اهمیت زیادی دارد. پیشرفت روزافزون دستگاه های برنامه پذیر منطقی درعرصه سخت افزار و نرم افزار سبب شده تا یكی ازبهترین گزینه ها برای پیاده سازی طرح ها و پروژه ها به شمار آیند. اغلب برای دستیابی به كارایی بهتر نسبت به CPU ازدو معماری FPGA و پردازنده های گرافیكی GPU بهره می گیرند. GPU به دلیل موازی سازی بالا درسطح داده و FPGA به دلیل انعطاف بالا و توان مصرفی پایین گزینه های مناسبی برای انتخاب می باشند.
نرم افزار Synplify شامل یک مجموعه کامل از ابزارها و تکنولوژی برای پیاده سازی FPGA پیشرفته، دیباگ و نمونه سازی بر اساس FPGA است. ابزار طراحی Synplify دارای دو نسخه ی Synplify Pro و Synplify Premier می باشد. Synplify Pro نرم افزاری برای اجرای سریع طرح های پیشرفته FPGA و نمونه های اولیه مبتنی بر FPGA است و Synplify Premier نیز نرم افزاری برای Synthesis منطقی برای پیاده سازی FPGA است. Synplify Premier دارای تمامی قابلیت های موجود در Synplify Pro و ویژگی های پیشرفته دیگری چون: زمان های اجرای سنتز سریع با استفاده از "حالت سریع"، برای زمان اجرای سنتز سریع تر 4X،  طراحی پیشرفته برای ویژگی های با قابلیت اطمینان بالا از جمله TMR، نتایج شبیه ساز VCS و شناسایی تجسم داده دیباگر در تحلیلگر HDL برای عیب شناسی طراحی، پیش بینی قدرت اولیه و بهینه سازی فن آوری می باشد.

 

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 325 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نسخه ی جدید ی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می کند. در نسخه ی جدید CC این نرم افزار امکانات جدیدی چون: ساخت کتاب الکترونیکی قابل استفاده بر روی تلفن همراه، استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده، پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده، ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و بسیاری قابلیت های دیگر اضافه شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe InCopy CC:
- رابط کاربری جدید
- نمایش صفحه انعطاف پذیر
- پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده
- امکانات بیشتر جهت طراحی کتاب، مجله، بروشور، محتویات آفلاین و آنلاین
- قابلیت کار پیشرفته با متن، چرخاندن، اعمال جلوه های زیبا، محل یابی متنوع و ...
- پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ
- قابلیت استفاده از فایلهای PDF به صورت پیش زمینه
- امکان فرمت بندی متون و طراحی ها به صورت فرمت استاندارد XML‌ جهت استفاده راحت تر توسط طراحان وب
- ایجاد هماهنگی با نرم افزار InCopy برای همکاری بخش های ویرایش و انتشار
- امکان به اشتراک گذاری طراحی ها
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را در حالت trial نصب کنید.
3- برای نصب آپدیت نرم افزار ابتدا بایستی نرم افزار Adobe Update Management Too را نصب و اجرا کنید و بر روی گزینه ی Install Offline Updates کلیک کرده و سپس بر روی Browse کلیک کنید و به محل فایل آپدیت بروید و سپس فایل آپدیت را انتخاب کنید و در نهایت بر روی Run کلیک کنید تا فرآیند نصب آپدیت از طریق Adobe Application Manager شروع شود.
4- با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt نرم افزار را کرک کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه ی 9.0 - 990 مگابایت
دانلود دانلود- بخش اول
دانلود دانلود- بخش دوم

اطلاعات فایل آپدیت به نسخه ی 9.2
دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 101 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 118 مگابایت

دانلود دانلود Adobe Update Management Tool‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 34.1 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

ایندیزاین یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. در حالی که همه کاربران منتظر نسخه ی CS7 این نرم افزار بودند شرکت ادوبی نسخه ی جدید ان را با نام Adobe InDesign CC منتشر کرده است. ایده جدید شرکت ادوب بر پایه ی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe lnDesign CC:
- عملکرد سریع تر
- رابط کاربری جدید
- فونت های Sync
- فیلتر و جستجوی فونت
- امکان فرمت بندی متون و طراحی ها به صورت فرمت استاندارد XML‌ جهت استفاده راحت تر توسط طراحان وب
- ایجاد هماهنگی با نرم افزار InCopy برای همکاری بخش های ویرایش و انتشار
- پیش نمایش فونت سریع
- امکان فیوریت کردن فونت هایی که بیشتر مورد استفاده شما هستند
- امکان ساخت کتاب الکترونیک قابل استفاده بر روی تلفن همراه
- امکان استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده
- ارائه خروجی کتاب الکترونیک به صورت SWF یا PDF حاوی عکس و فیلم و صوت
- سازنده کد QR
- پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ
- دارا بودن افکتهای فتوشاپ به صورت درونی
- قابلیت استفاده از فایل های PDF به صورت پیش زمینه
- امکان به اشتراک گذاری طراحی ها
- ابزارهای طراحی تطبیقی
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را در حالت trial نصب کنید.
3- برای نصب آپدیت نرم افزار ابتدا بایستی نرم افزار Adobe Update Management Too را نصب و اجرا کنید و بر روی گزینه ی Install Offline Updates کلیک کرده و سپس بر روی Browse کلیک کنید و به محل فایل آپدیت بروید و سپس فایل آپدیت را انتخاب کنید و در نهایت بر روی Run کلیک کنید تا فرآیند نصب آپدیت از طریق Adobe Application Manager شروع شود.
4- با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt نرم افزار را کرک کنید.

 

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه ی 9.0 - 1220 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم

دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه 9.2 - 227 مگابایت
دانلود دانلود Adobe Update Management Tool‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 34.1 مگابایت

لینک به آموزش InDesign CC

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.

قابلیت های نرم افزار Adobe Flash Professional:
- خروجی با کیفیت بالا
- بهبود انتشار اچ تی ام ال
- فونت های Sync
- تنظیمات Sync
- محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
- تست و اشکال زدایی از طریق یو اس بی
- طراحی بلادرنگ
- ویرایشگر کد قدرتمند
- طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پایه کار نرم افزار براساس Object Base
- سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
- پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
- مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
- محیط کد نویسی بسیار کامل
- امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
- محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
- صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
- پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
- مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
- سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
- پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
- ویرایش هرچه آسان تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
- سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
- امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
- امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
- وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
- مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
- سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
- و ...

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه ی 13.0.0.759 - مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ی 13.1.1- 471.7 مگابایت
دانلود دانلود Adobe Update Management Tool‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 34.1 مگابایت

لینک به آموزش Flash CC

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار قدرتمند و فوق العاده ای برای طراحی دو بعدی و سه بعدی نمای داخلی و خارجی ساختمان است. این نرم افزار برای تمامی معماران و آرشیتکت ها مناسب بوده و کاربرد آن نیز بسیار آسان می باشد. این نرم افزار دارای آبجکت های معماری هوشمندی شبیه درها و پنجره ها است و می توانید با استفاده از این برنامه به آسانی، یک مدل سه بعدی از ساختمان مسکونی و یا تجاری مورد نظر خود ایجاد کنید. با استفاده از ابزارهای ساخت و ساز و تهیه پیش نویس قدرتمند این نرم افزار می توانید به سرعت طرح های ساختمانی استاندارداردی را ایجاد کنید. ابزارهای ساختمانی دستی و اتوماتیک این برنامه به شما اجازه می دهند که به ایجاد انواع سبک های سقف، پله، قالب سازی (هر دو نوع stick و truss)، برنامه زمانی، لیست های مواد، خرید و برآورد، ابزارهای CAD و ... بپردازید. همچنین Chief Architect دارای آبجکت های طراحی هوشمندی چون کابینت، لوازم خانگی، درب، پنجره، میز و کف پوش، در سبک ها و شکل و اندازه های مختلفی است که می توانید از آن ها برای طراحی آسان تر آشپزخانه استفاده کنید. با در اختیار داشتن این برنامه می توانید بر روی تمامی قسمت های ساختمان مانند سیم کشی برق منزل، مبلمان خانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، شیب بندی ساختمان، نور پردازی، سقف، فونداسیون و ... نظارت داشته باشید زیرا این برنامه دارای 12000 نمونه آماده از لوازم خانه است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Chief Architect Premier:
- طراحی دو بعدی و سه بعدی نمای داخلی و خارجی ساختمان
- دارای آبجکت های طراحی هوشمندی چون کابینت، لوازم خانگی، درب، پنجره، میز و کف پوش، در سبک ها و شکل و اندازه های مختلف
- دارای 12000 نمونه آماده از لوازم خانه
- دارای ابزارهای ساختمانی دستی و اتوماتیک برای ایجاد انواع سبک های سقف، پله، قالبسازی (هر دو نوع stick و truss)، برنامه زمانی و ...
- برنامه ای برای ایجاد اتوماتیک مدل سه بعدی با پشتیبانی کامل از ویرایش سه بعدی
- کتابخانه سه یعدی از آبجکت ها و ابزار ساختمانی
- و ...

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 221 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 238 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)

 





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه تغییر اندازه عکس ها می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت قدیمی و معتبر اکویس است. به کمک این نرم افزار می توانید بدون افت کیفیت در عکس ها، آن ها را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید. کار تغییر سایز این نرم افزار بسیار کاربرپسند است و امکان انجام تنظیمات آسان و سریعی را نیز برای کاربران فراهم کرده است. تنها کافیست عکس را به نرم افزار وارد کرده و آن را با وضوح بسیار بالا تا 30000x30000 پیکسل، بزرگ کنید. این نرم افزار به راحتی قابل تنظیم بوده و کار را برای افرادی که به دنبال تولید عکس های حرفه ای هستند، آسان نموده است. شما می توانید از این نرم افزار  هم برای تصاویر گرفته شده از اینترنت و هم برای تصاویر گرفته شده با یک دوربین با کیفیت پایین، استفاده کنید. این برنامه شامل الگوریتم های تغییرسایز پیشرفته ای است که بزرگ کردن تصاویر دیجیتالی با وضوح بسیار بالا برای تولید و چاپ پوسترهای با سایز های خیره کننده را امکان پذیر می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS Magnifier:
- قدرتمند در زمینه تغییر اندازه عکس ها
- قابل استفاده برای تصاویر گرفته شده از اینترنت و نیز تصاویر گرفته شده با یک دوربین با کیفیت پایین
- تغییر سایز عکس ها بدون افت کیفیت و با وضوح بسیار بالا تا 30000x30000 پیکسل
- قابل تنظیم با کاربرد بسیار آسان
- شامل الگوریتم های تغییرسایز پیشرفته
- بزرگ کردن تصاویر دیجیتالی با وضوح بسیار بالا برای تولید و چاپ پوسترهای با سایز های خیره کننده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 56.0 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 76.7 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

اگر دوست دارید عکس چهره ی خود را به شفافیت و زیبایی عکس های مجلات پر زرق و برق در آورید می توانید از نرم افزار AMS Beauty Studio استفاده کنید. این نرم افزار به تمامی کاربران، عکاسان حرفه ای و یا کاربران آماتور قابلیت افزایش کیفیت و زیبایی عکس های دیجیتال را می دهد. به کمک این نرم افزار دیگر نیازی به پرداخت هزینه و یا یادگیری ویرایشگرهای گرافیکی پیچیده نخواهید داشت. کاربرد این محصول بسیار آسان می باشد و واسط کاربری آن بسیار ساده است. این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز برای دستیابی به یک عکس چهره ی زیبا را در اختیار شما می گذارد. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار به راحتی می توانید آرایش موجود در عکس دیجیتال را اصلاح نمایید و یا در عرض چند دقیقه نواقص و ایرادات پوستی، خال، کک و مک و ... را برطرف نمایید و یا حتی جراحی های زیبایی بر روی عکس انجام دهید و اجزای صورت را متفاوت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Software Beauty Studio:
- تغییر و رتوش عکس های دیجیتالی
- واسط کاربری آسان و کاربر پسند
- افزودن آرایش به عکس و حتی تغییر جزئیات آرایش
- تغییر رنگ چشم، افزودن رژ لب، سایه و مداد چشم
- رفع نواقص پوست مانند برطرف کردن خال و ...، روشن کردن پوست، نورانی کردن چهره و ...
- اعمال جراحی زیبایی برای بزرگ کردن چشم، تغییر حالت صورت، درشت ترکردن لب و ...
- و ...

لینک های دانلود

دانلود - 3.2 مگابایت





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نسخه جدید قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزار فشرده سازی است که قادر به فشرده سازی فایل ها با بالاترین امکان فشرده سازی می باشد ، این نرم افزار محصول شرکت RarLabs می باشد که اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

امکانات اصلی :

-    دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
-    پشتیبانی از فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z
-    بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
-    رمزگذاری پیشرفته فایل ها با کلید 128 بیتی
-    امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
-    ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
-    امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
-    امکان تعمیر فایلهای فشرده
-    ساخت دو فرمت RAR و ZIP
-    باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و …

ویژگی های جدید در نسخه 5 :
- دارای فرمت جدیدی برای فشرده سازی فایل ها
- تغییرات در الگوریتم فشرده سازی
- توسه Recovery Record بر اساس Reed-Solomon error correction
- تغییرات گسترده در الگوریتم رمزگذاری فایل های فشرده
- استفاده از هش تا 256 بیت
- پشتیبانی از فرمت فشرده سازی XZ
- بالا رفتن سرعت بسیار زیادی ریکاوری
- افزایش طول کاراکتر تا 2048
- پشتیبانی از UTF- 16
- و …

لینک دانلود:http://uploadboy.com/ieoxmq9e672p.html





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Game ranger این امکان را به شما می دهد که بازی های مختلف را به صورت آنلاین ( multiplayer ) بازی کنید . همچنین می توانید به دوستان خود بیافزایید و با آنها به رقابت بپردازید. این نرم افزار امکان multiplayer بازی کردن بازی هایی نظیر Call of duty 4  Call of duty 2 Stronghold و ... را به شما میدهد.

لینک دانلود:http://uploadboy.com/yb10fze0lb2e.html





تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یک نرم افزار حرفه ایست که برای مقایسه ی فایل های XML طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی فایل های XML را با یکدیگر مقایسه کرده و تفاوت های بین آن ها را پیدا کنید. این کار با مقایسه متنی و یا مقایسه عددی صورت خواهد پذیرفت. شیوه کار برنامه بدین صورت است که با به نمایش در آوردن هر دو فایل به شیوه درختی، تفاوت های موجود را با هایلایت کردن به نظر شما می رساند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ExamXML Pro:
- بارگذاری سریع و مقایسه ی فایل های XML
- نمایش عناصر XML تغییر یافته و حذف شده
- راه اندازی برنامه با آرگومان های خط فرمان
- مقایسه ی فایل های XML با استفاده از عناصر و یا ویژگی های کلیدی
- ویرایش فایل های XML در یک ویرایشگر XML آسان و سبک
- فونت ها و رنگ های کاملاً قابل تنظیم
- ذخیره سازی تفاوت های مابین فایل های XML در فرمت XML
- ادغام فایل های XML
- جایگزینی و درج عناصر XML
- هماهنگ سازی عناصر XML و جایگزین کردن عناصر مختلف
- امکان رمزگذاری فایل های ایکس ام ال خروجی
- مجموعه ای از عملیات ها برای آنالیز عمیق تفاوت ها
- پشتیبانی از درگ و دراپ برای بارگذاری فایل های XML
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ی 32 بیتی - 1.5 مگابایت
دانلود دانلود نسخه ی 64 بیتی - 1.8 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)

 
 




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

وردپرس یک سکوی انتشار شخصی پیشرفته، در عین حال ساده و زیبا می‌باشد. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. در وردپرس به سادگی، زیبایی، کارایی و پیروی از استانداردهای وب اهمیت بسیاری داده شده‌است. گستردگی افزونه‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت وبلاگ در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است. وردپرس با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. TemplateToaster نرم افزار فوق العاده ای است که برای ساخت قالب های بسیار جذاب وردپرس، طراحی شده است.
TemplateToaster یک برنامه طراحی وب مفید و قابل اطمینان است که برای ساخت تم و قالب های وردپرس، جوملا و دروپال، طراحی شده است. در حقیقت این نرم افزار برای افرادی که به تازگی کار طراحی وب را شروع کرده اند می تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TemplateToaster:
- ساخت تم و قالب های وردپرس، جوملا و دروپال
- دارای ابزار و قالب های آماده
- قابلیت Responsive Web Design به منظور نمایش صحیح قالب در دستگاه های مختلف
- پشتیبانی از مروگر های Internet Explorer 7, 8, 9, 10, Firefox, Chrome, Opera, Safari و ...
- پشتیبانی از CMS
- ویرایشگر WYSIWYG
- امکان Drag & Drop در حین ساخت وب سایت
- امکان ساخت منوی های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 109.8 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار حرفه ای است که برای طراحی فرم های وب، طراحی شده است. این نرم افزار به آسانی برای شما امکان ایجاد فرم های HTML، فرم های پی اچ پی و فرم های ایمیل را فراهم خواهد کرد. فضای کاری بصری این نرم افزار به شما اجازه می دهد که به آسانی فرم هایی با انواع المنت ها، ایجاد کرده و آن ها را به صورت یکپارچه در وب سایت خود ادغام کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به ساخت و طراحی فرم های تماس با ما، فرم ثبت نام و دیگر فرم ها بپردازید. شما می توانید کار هایی همچون اضافه کردن متن ورودی، مناطق متن، لیست کشویی، ورودی تاریخ، چک باکس و بسیاری از کار های دیگر را با استفاده از این نرم افزار و بدون هیچ دانش برنامه نویسی انجام دهید. این نرم افزار دارای یک کد امنیتی (captcha) است که اطمینان حاصل شود که فرم توسط یک انسان تولید شده است و نه توسط یک رباط. این برنامه تنها یک فایل پی اچ پی تولید می کند که شامل صفحات فرم و اسکریپت های پردازش مورد نیاز است و فرم ها به هیچ جاوااسکریپت و کوکی دیگری نیاز نخواهند داشت. فرم های HTML و PHP تولید شده توسط این نرم افزار با اکثر وب سرورها سازگار می باشد و به هیچ نصب و راه اندازی اضافی بر روی سرور نیاز ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Web Form Builder:
- بدون نیاز به کدنویسی
- بدون نیاز به جاوا اسکریپت
- بدون نیاز به کوکی ها
- بدون نیاز به هیچ نصب و راه اندازی های اضافه ای بر روی وب سرور
- آپلود تنها یک فایل پی اچ پی
- امکان ایجاد فرم های وب تک صفحه ای و چند صفحه ای
- ادغام یکپارچه فرم های ایجاد شده در صفحه وب شما
- دارای کد امنیتی (captcha)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

راهنمای نصب

1- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 2.4 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

از زبان هایی که بیشترین کاربرد را امروزه در طراحی وب سایت ها دارند می توان به PHP،ASP  و  ASP.Net اشاره نمود که امروزه بیشتر برنامه نویسان از این زبان ها استفاده می نمایند. زبان HTML هم به عنوان یک زبان پایه می باشد. برای برنامه نویسی و استفاده از این زبان ها نیاز به ویرایشگرهای مخصوص این زبان ها برای کدنویسی می باشد.
PHPMaker نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PHPMaker:
- قابلیت ساخت صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL
- دارای سیستم ثبت نام کاربر
- امکان دریافت خروجی از اطلاعات به صورت xml,CSV,Excel و...
- امکان آپلود فایل در دیتابیس یا پوشه
- دارای سیستم گزارش دهی
- امکان ذخیره و بازیابی پروژه
- قابلیت آپلود چندین صفحه
- دارای قالب ها و نمونه های سفارشی
- و...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 35.8 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یکی از محصولات جدید شرکت مشهور ادوبی در زمینه طراحی وب است که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است. این نرم افزار جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد، طراحی شده است که استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در حقیقت این نرم افزار با فراهم کردن تمامی ابزار مناسب، طراحی آسان محتوای HTML متحرک را در یک محیط کاربرپسند فراهم می کند. همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید. صفحات وب طراحی شده در این نرم افزار به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت و شما می توانید بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب فوق ‌العاده ای را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Edge Animate:
- ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد
- دارای یک رابط بصری کارپسند و آسان
- پشتیبانی از HTML
- ابزارهای طراحی و متن
- آپشن های انتشار
- فونت های وب
- پشتیبانی از مرورگرهای سطح پایین
- پشتیبانی از مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون
- بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- از پوشه ی Crack فایل disable_activation.cmd را اجرا کنید.
3- با مشاهده راهنمای نصب موجود در فایل Help.pdf شروع به نصب نرم افزار کنید، فقط توجه داشته باشید که به جای فایل Keygen اولی که در راهنما به آن اشاره شده است یک فایل Serial.txt قرار داده شده است که بایستی برای شماره سریالی که موقع نصب از شما درخواست می شود از شماره سریال موجود در آن استفاده کنید، همچنین بایستی فایل موجود در پوشه ی Keygen را که اجرا کردید شماره سریال موجود در فایل Serial.txt را در قسمت Serial آن وارد کرده و مراحل کرک کردن نرم افزار را طبق راهنمای گفته شده انجام دهید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 214 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)

 




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزاری است که برای طراحی وب سایت های کوچکی که کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های تجاری نیاز دارند کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار برای طراحی یک وب سایت دیگر نیازی به دانستن کدهای HTML نخواهید داشت و با یک drag و drop نمودن ساده در رابط کاربری شهودی این نرم افزار و ابزارهای قدرتمندی که برای طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، حتی اگر از قبل هم هیچ گونه تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، به راحتی توانایی طراحی سایت دلخواه تان را پیدا خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif WebPlus:
- شامل تنظیمات استانداردی که برای طراحی وب سایت نیاز دارید
- طراحی به وسیله drag و drop نمودن (بدون نیاز به نوشتن کد HTML )
- ارائه hosting ،web address و email برای 6 ماه
- قالب های زیبا با امکان سفارشی سازی
- تجارت االکترونیک جامع با ویزاردهای گام به گام
- ایجاد گجت های جذاب، live feeds و multimedia streaming
- آیتم های فروشگاهی، سایت ها، صفحه ها و گجت های نامحدود
- ابزارهای مدیریتی سایت
- ابزارهایی برای طراحی و ویرایش عکس
- و ...

راهنمای نصب

1- فایل Image درون پوشه DVD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید.
همچنین به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام به نصب کنید.
2- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و ازمنوی آبشاری موجود گزینه ی W WebPlus را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی Generate کلیک کنید.
3- شروع به نصب نرم افزار کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 481 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ،PHP ،Perl ،Java ،JavaScript ،VB ،C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraEdit:
- قابلیت پشتیبانی فایل های 64 بیتی در ویندوزهای 32 بیتی
- پشتیبانی از UNICODE
- توانایی ویرایش متن مبنی بر دیسک
- پشتیبانی فایل هایی با حجم بیشتر از 4 گیگابایت
- دارای ویژگی تاشوندگی کدها
- دارای "Open as" جایگاهی برای نگهداری فایل های Binary ،UTF-8 و دیگر فایل های مبنی بر Unicode
- غلط یاب با قابلیت غلطیابی بیش از 100,000 کلمه همراه با پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، فنلاندی، فرانسه، آلمان، هلند، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، مجارستانی و ...
- قابلیت پیکرسازی
- توانایی ویرایش زبان های Latex ،Fortran ،C/C++ ،VB ،HTML ،Java ،Perl
-دانلود فایل های مربوط به این زبان های برنامه نویسی یا دیگر زبان های برنامه نویسی از سایت برنامه
- توانایی پشتیبانی از Project/Workspace
- قابلیت ویرایش مد Column/block
- دارای پنجره SSH/Telnet
- توانایی اتصال به سرور های FTP
- قابلیت پیکرسازی مسیردهی صفحه کلید (32 بیتی)
- شامل نوار ابزار HTML و مرتب کردن آن
- دارای نوار ابزار Websearch مانند Google search ،Yahoo search، Wikipedia ،Dictionary.com، Thesaurus.com ،MSDN online search و ...
- توانایی رمزدار کردن و کشف رمز فایل ها
- قابلیت مجتمع سازی با UltraSentry برای حذف ایمن فایل های موقتی
- پشتیبانی چندین بایت با پشتیبانی IME جامع
- امکان پشتیبانی از Ctag
- دارای پشتیبان و کمک رسان
- قابلیت مدیریت پنجره
- توانایی پیکرسازی پیشرفته
- دارای ویرایش Hexadecimal
- توانایی ویرایش هر نوع فایل binary و نمایش فایل های binary و ASCII
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را نصب کنید.
3- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده، از منوی آبشاری موجود گزینه UltraEdit v18.x را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Patch Host File کلیک کنید.
4- نرم افزار را اجرا کرده و در پنجره License باز شده هر نام و پسورد دلخواهی را وارد کرده و بر روی دکمه Activate کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی بر روی دکمه Offline-activation کلیک کنید، User Code1 و User Code 2 دریافتی را در Keygen وارد کرده و بر روی دکمه Genetrate کلیک کنید، سپس  Authorization Code 1 و Authorization Code 2 دریافتی از Keygen را در پنجره نرم افزار وارد کرده و نرم افزار را فعال نمایید.

لینک های دانلود

دانلود - 34.3 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WYSIWYG Web Builder:
- طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش زبان HTML به صورت شی گرا
- قابلیت کشیدن و رها کردن اجزا سازنده صفحه وب از طریق موس در برنامه
- مدیریت آسان بر صفحات
- اضافه کردن Add، Edite، Clone و  ساختار صفحات وب از یک فایل
- قابلیت سفارشی ساختن منو ها ، کلید ها و ...
- توانایی ساخت فرم ها و فیلد های مخفی در صفحات
- قرار دادن کد های HTML و یا JavaScript در قسمت سورس صفحات
- قابلیت تغییر ظاهر scrollbar صفحات برای نمایش در مرورگر Internet explorer
- استفاده از قالب های آماده وب سایت درون برنامه
- انتشار کامل وب سایت یک صفحه یا گروهی از صفحات
- امکان ساخت گالری عکس
- توانایی ساخت بنر
- موضوع اشکال Rectangle ،Round rect ،Ellipse ،Diamond ،Hexagon ،Octagon ،Parallelogram Triangle ،Trapezoid ،Arrows ،Flag ،Flower ،Heart ،Signs ،Stars ،Talk Bubbles
- دارای لیست بولت دار مانند: الفبا(A,B,C)، عکس های سفارشی، جذر، اعداد 1و2و3
- دارای نقشه تصاویر
- دارای رنگ های اسکرولبار سفارشی برای Microsoft Internet Explore
- دارای منوی تب، اسلاید
- توانایی اضافه کردن سمبول ها و کاراکتر های خاص
- چرخش تصاویر و اشکال
- ابزارهای تصویر Contrast ،Brightness ،Hue/Saturation ،Flip ،Rotate ،Resample ،Crop ،Stencils
- دارای افکت های تصویر GrayScale ،Negative ،Sepia ،Blur ،Soften ،Sharpen ،Noise ،Emboss
- قابلیت انتشار فایل های وب سایت شما بر روی فضا های اینترنتی توسط  Publish Tool
- پشتیبانی از ActiveX ،JAVA ،Flash ،Windows Media player ،Quicktime ،Real Audio
- قابلیت کشف و جایگزینی متن
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 7.7 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Mathcad یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه محاسبه ریاضی مهندسی کاربرد دارد و کاربران توسط این نرم افزار به راحتی قادر به انجام، مستند نمودن و به اشتراک گذاری محاسبات و نتایج طراحی های خود هستند و رابط کاربری این برنامه از کار با واحدها و نمادهای ریاضی پشتیبانی می کند و می توان گفت تمامی نمادها به شکل خودشان نوشته می شوند که این ویژگی کار با آن را بسیار آسان نموده است. Mathcad علاوه بر اینکه مانند یک ماشین حساب در انجام محاسبات عمل می کند، امکان کشیدن توابع دو بعدی و سه بعدی را نیز فراهم نموده است. نرم افزار Mathcad یکی از نرم افزارهای ریاضی است که دارای قابلیتهای فراوان از قبیل محاسبه مشتق و انتگرال (معین و نامعین) و حل انواع معادلات جبری و محاسبه انواع حد ها و انجام عملیات ماتریسی وحل انواع دستگاه معادلات و انجام تبدیلاتی مانند لاپلاس وفوریه و عکس این تبدیلات و دارای قابلیت برنامه نویسی و تبدیل واحدها است.

قابلیت هاب کلیدی نرم افزار Mathcad:
- یادگیری و استفاده آسان
- امکان ترکیب متن، نمادهای ریاضی، نمودار و ...
- امکان ایجاد توابع ریاضی پیچیده و حرفه ای
- نمایش معادلات در صفحه، هماهنگ با فرم سنتی معادلات
- استفاده خودکار از واحدها (تبدیل واحد خودکار)
- طراحی نمودارهای دو بعدی و سه بعدی
- اکتشاف ریاضی پیشرفته، نمایش، دستکاری، تجزیه و تحلیل داده ها برای طرح
- طراحی بر اساس تجربه جهت بهینه کردن عملیات پردازش
- دسترسی سریع به محتوای Knovel (مرجع اطلاعات فنی- مهندسی) برای حل سریعتر مسائل ریاضی
- یکپارچه سازی با Truenumbers جهت دسترسی به متغیرها بدون از دست دادن کیفیت و انسجام آنه ا
- یکپارچه سازی با نرم فزارهای Kornucopia جهت برای انجام محاسبات در زمان کمتر با زحمت کمتر
- برقراری ارتباط با نرم افزارهایی مانند Pro/ENGINEER و PDMLink و ProductPoint و ....
- برقراری ارتباط ورود و خروج اطلاعات با نرم افزار اکسل
- و ...

راهنمای نصب

1- ممکن است در حین نصب به ارورهایی برخورد کنید که می توانید آنها را Ignore کنید.
2- روش کرک در فایل متنی داخل فولدر Crack موجود است.

لینک های دانلود

اطلاعات نرم افزار PTC Mathcad
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش دوم

اطلاعات نرم افزار PTC Mathcad PRIME
اطلاعات نسخه 32 بیتی - 665 مگابایت
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش اول
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش دوم
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش سوم

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 708 مگابایت
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش اول
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش دوم
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش سوم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

شرکت Lynda یکی از معروفترین شرکت های تولید محصولات آموزشی ویدیویی مرتبط با کامپیوتر می‌باشد. با توجه به اینکه تمامی‌ محصولات این شرکت به زبان انگلیسی تولید می‌شوند، لذا گاهی منجر به بروز مشکل در فهم کامل دروس برای کاربران غیر انگلیسی می‌شود. نرم افزار Lynsub با ساخت زیرنویس انگلیسی برای محصولات آموزشی این شرکت، می‌تواند باعث افزایش سطح یادگیری کاربران شود.
این نرم افزار توسط Adobe Air و در لابراتوار مرکز فلش توسعه یافته است. تنها مواردی که برای کار با Lynsub نیاز دارید، لینک (URL) محصول مورد نظر در سایت Lynda.com و فضای خالی روی هارددیسک خود، برای ذخیره زیرنویس‌هاست.
لازم به ذکر است که اطلاعات مورد نیاز برای ساخت زیرنویس انگلیسی با پسوند srt از بخش transcript هر محصول و از سایت Lynda.com استخراج می‌شود. این نرم افزار در حال توسعه است و ممکن است مشکلاتی داشته باشد.

راهنمای نصب

1- برای نصب نرم افزار نیاز دارید که Adobe Air 3.8 یا بالاتر را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید.
2- در ویندوزهای ویستا، ۷، ۸ و Blue نیاز دارید که نرم افزار را حتما به صورت Run as administrator اجرا کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 23.1 مگابایت

لینک به دانلود آموزش های لیندا





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یکی از سخت ترین کارها در زمینه تایپ و نگارش کامپیوتری تایپ فرمول های ریاضیات می باشد که بسیار زمان بر بوده و نیاز به ابزار حرفه ای در این زمینه دارد. نرم افزارهای بسیاری در زمینه فرمول نویسی ارائه شده است که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند، MathMagic Personal Edition یکی از نرم افزار های حرفه ای و مطرح در زمینه فرمول نویسی می باشد و می توانید از فرمول های ایجاد شده در آن در برنامه های مختلف کامپیوتری و تحریر همچون Word و ... استفاده نمایید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 17.5 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

به شما در ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی کمک می کند. این نرم افزار برنامه ای مفید و ساده برای مبتدیان می باشد و در عین حال ویژگی های قدرتمندی را برای متخصصین این زمینه فراهم می کند. برای ساخت اسلایدشو از دوره های آموزش الکترونیکی تعاملی توسط این نرم افزار، می توانید از قالب های آماده موجود در برنامه استفاده کنید و در صورت لزوم به سفارشی سازی و تغییر تنظیمات و ویژگی های قالب انتخابی بپردازید. علاوه بر این شما می توانید برای جذاب تر نمودن آموزش، از کاراکترهای کارتونی طراحی شده و موجود در نرم افزار استفاده کنید. یکی از امکانات مفیدی که Articulate Storyline در اختیار شما قرار می دهد، توانایی طراحی نمونه سوال و ایجاد کوییز در اسلاید شو ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Articulate Storyline:
- طراحی و ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی کارآمد
- حاوی قالب های آماده برای ساخت اسلاید شو
- وجود شخصیت های جذاب و متفاوت
- استفاده از آبجکت های متفاوت برای ایجاد محیط تعاملی
- امکان قرار دادن امتحان و نمونه سوال
- پشتیبانی از Drag و Drop
- پشتیبانی ازفرمت های فلش و اچ تی ام ال
- ایجاد کوییز و قرار دادن نمونه سوال
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 215 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

لینک به دانلود آموزش Articulate Storyline

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار Active-HDL یک محیط توسعه یکپارچه برای دستگاه های دیجیتالی می باشد که بر طبق شبیه سازی منطق هسته بنا شده است و از پروژه های متنی و یا گرافیکی ای که تلفیقی از زبان های VHDL, Verilog, EDIF, SystemC, SystemVerilog باشند، پشتیبانی می کند.
Active-HDL ، یک محیط توسعه بسیار قدرتمند برای تمامی چیپ های FPGA، به منظور ساخت و مدل‌ سازی آن ها، در اختیار شما قرار می دهد. این IDE، قابلیت های پیشرفته ای به منظور پشتیبانی از پروژه های سطح بالا در اختیار شما قرار می دهد. یکپارچگی بسیار عالی همه ی ابزارها، باعث می‌شود تا کنترل بسیارخوبی بر پروژه داشته باشید.
سیستم ساختار Active-HDL، در نزدیکی طراحی واحد کنترل مسیر (route) آن ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به ابزارهای طراحی و کتابخانه هایی که در پروژه از آن ها استفاده می‌کنند، به سادگی دسترسی پیدا کند. همچنین تمام کتابخانه‌هایی که سازندگان FPGA از قبل کامپایل کرده اند و آماده ی استفاده در پروژه آن ها می باشند، در نرم افزار Active-HDL گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active HDL:
- پشتیبانی از (تقریبا) تمامی تراشه های موجود در بازار، همچون تولیدات شرکت های Actel, Altera, Lattice, Quicklogic, Xilinx
- قابلیت برنامه نویسی همزمان برای چند تراشه و کامپایل و شبیه سازی مجزای هر یک
- پشتیبانی از زبان های استاندارد تحت IEEE شامل VHDL, Verilog®, SystemVerilog Design, SystemC
- دیباگر و اشکال یاب پیشرفته کد و برنامه
- قابلیت شبیه سازی پروژه های DSP (پردازش سیگنال دیجتال) توسط MATLAB®/Simulink
- قابلیت طراحی PCB برای تراشه و پروژه ی ایجاد شده
- قابلیت ایجاد فایل PDF و سایر گزارشات در خروجی
- و ...

راهنمای نصب

1- ابتدا فایل ActiveHDL83sp1_main_installation.exe را به صورت کامل نصب کنید.
2- فایل ActiveHDL83sp1_incremental.exe را به صورت کامل نصب کنید.
3- در نهایت فایل Active-HDL8.3.SP1Update1.exe را نصب نمایید.
4- فایل ibfs32.dll موجود در پوشه کرک را در مسیر زیر کپی کنید:
C:\Aldec\Active-HDL 8.3\BIN
5- فایل license.dat موجود در پوشه کرک را در مسیر زیر کپی کنید:
C:\Aldec\Active-HDL 8.3\Dat
6- نرم افزار را اجرا کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 603 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار Geogebra محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر است که برای ترسیم اشکال هندسی به کار میرود. نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب، جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی، محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندی های ترسیمی، ظاهر، وسعت عمل، محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان، ارتباط با کاربران، خروجی جاوا و بروز بودن مناسب ترین نرم افزار محسوب می شود.

لینک های دانلود

دانلود - 41.9 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

سایت های بسیاری هستند که نقشه های سراسر جهان را به نمایش می گذارند، یکی از این سایت ها گوگل است که با ارائه سرویس google maps نقشه های ماهواره ای شهرها و کشورهای مختلف را برای شما نمایش می دهد. Universal Maps Downloader ابزاری است که به شما کمک می کند تا نقشه های کوچک را از google maps, yahoo maps یا microsoft maps دانلود کرده و روی هارد خود ذخیره نمایید و سپس این تصاویر کوچک ذخیره شده را می توانید به وسیله Maps Viewer و یا به وسیله Maps Combiner به صورت نقشه های BMP بزرگ مشاهده کنید.
Maps Downloader دارای رابط کاربری ساده و جامعی است که می توانید به سرعت کار با آن را فراگرفته و از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Universal Maps Downloader:
- امکان زوم نمودن و حرکت روی نقاط مختلف نقشه
- استفاده از داده های موجود در سرور و حافظه کش
- ذخیره نقشه های دانلود شده به عنوان یک فایل png
- رابط کاربری ساده و جامع
- دانلود نقشه های ماهواره ای از سایت های مختلف
- و ...

لینک های دانلود

دانلود - 2.0 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/20) تغییرات:
این نسخه از ویندوز به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۲ می‌باشد.
 

جدیدترین نسخه ویندوز سرور R2 2008 مایکروسافت به صورت یکپارچه شده با سرویس پک 1 و در بردانده آخرین آپدیت‌ها را هم اکنون می توانید دانلود کنید.
فرق این ویندوز با ویندوز سرور 2008 معمولی که هم اکنون به SP2 رسیده است این است که هسته ویندوز سرور 2008 برگرفته از ویندوز ویستا است ولی ویرایش R2 در واقع ویرایش سروری ویندوز 7 است.
شما به عنوان مدیر یک شبکه با این سیستم عامل هر سناریویی را که در سر بپرورانید می‌توانید اجرا کنید.

قابلیت ها اصلی نسخه‌ی R2 ویندوز سرور 2008:

Management: ویندوز سرور دارای یک کنسول مدیریتی قدرتمند و مجتمع است که شما می توانید تمام Role های شبکه را در یک جا (Server Manager) مدیریت کنید. از دیگر امکانات جالب ویندوز سرور server core آن است شما با این توانمندی می توانید ویندوز خود را در حالت مینیمال نصب کنید و بدون رابط گرافیکی(GUI) آن را اجرا کنید.هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که شما با یک کیبورد،صفحه نمایش سیاه و یک خط فرمان کل شبکه تان را مدیریت کنید!! کابران یونیکس،ناول و لینوکس خوب می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنم.! جالب است بدانید در win2k8-R2 از نسخه ی دوم نرم افزار power shell به طور پیش فرض استفاده شده است شما به کمک این نرم افزار قدرت زیادی در خط فرمان این سیستم عامل خواهید داشت و البته بسیار راحت می توانید به اسکریپت نویسی بپردازید.این سیستم عامل در حجم کاری و پردازش های بالا به طور خودکار پردازش ها را کنترل و on یا off می کند و در زمان کاهش بار کاری به پردازش ها سرعت می بخشد این عمل در نهایت منجر به کاهش مصرف برق می گردد که در دیتا سنتر ها تاثیر بسزایی دارد. R2 به گونه ایی توسعه داده می شود که کارهای مدیریتی روزانه و تکراری شما را تشخیص می دهد و آنها را به طور خودکار به کنسول مدیریتی می سپارد و در نهایت شما آسان تر و سریعتر به مدیریت داده ها می پردازید.

Virtualization: با این فناوری سیتم عامل شما تبدیل به ماشین مجازی سازی می شود یعنی اینکه می توانید سیستم عامل ها و نرم افزارهای دیگر را به صورت مجازی روی آن سیستم عامل نصب کنید. پیش از این نرم افزارهای جدا از ویندوز این کار را انجام می دانند، اما با کمک فناوری هایپروایزر(hyper-v) مایکروسافت این فناوری با ویندوز سرور 2008 یکپارچه شد و در سال اخیر پیشرفت هایی چشمگیری در این زمینه حاصل شد و هنوز ادامه دارد. با این فناوری می توانید حداکثر بهره وری از منابع سخت افزاری را داشته باشید و در نهایت کاهش هزینه ها.

Web: ویندوز سرور 2008 از IIS7 برای مدیریت وب سایت ها استفاده می کند یک سیستم کاملا ماجول گرا دارد و شما هر بخش را می توانید جداگانه نصب کنبد و این به کارایی و امنیت سیستم شما کمک خواهد کرد. IIS7 از asp.net و php پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به پلت فرم NET. نخواهید داشت. هدف نسخه R2 راحت تر کردن مدیریت پلت فرم های تحت وب و پشتیبانی از نرم افزار های تحت وب می باشد.

Better Together Windows 7: شاید قبلا مایکروسافت این حرف را برای ویستا می زد اما ظاهرا تبلیغات منفی رسانه ای کار خودش را کرده است و در نسخه ی R2 دیگر خبری از ویستا نیست. همانطور که می دانید نسل بعدی کلاینت های مایکروسافت ویندوز 7 خواهد بود. مایکروسافت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا فناوری های استفاده شده در این دو سیستم عامل با هم منطبق و طراحی یکپارچه ای داشته باشند. از این قسمت نتیجه خواهیم گرفت که تا چند سال آینده خبری از نسل بعدی ویندوز سرور نخواهد بود و این نشان از قدرت کنونی ویندوز سرور 2008 است.

معرفی بسته کامل یا AIO ویندوز سرور 2008 R2:
بسته‌ای که پیش رو دارید، کامل‌ترین بسته ویندوز سرور 2008 ویرایش R2 به همراه SP1 است که جدیدترین آپدیت‌ها تا آخر ماه January سال 2014 در آن گنجانده شده است.
این بسته که به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود تهیه و منتشر شده است در هنگام نصب به شما اجاره می‌دهد تا بتوانید تمامی نسخه‌های زیر را نصب کنید:

- Windows Server 2008 R2 Standard
- Windows Server 2008 R2 Standard Core
- Windows Server 2008 R2 Enterprise
- Windows Server 2008 R2 Enterprise Core
- Windows Server 2008 R2 Datacenter
- Windows Server 2008 R2 Datacenter Core
- Windows Server 2008 R2 Web
- Windows Server 2008 R2 Web Core
- Windows Server 2008 R2 Foundation
- Windows Server 2008 R2 HPC
- Windows Server 2008 R2 for Itanium-based System

مقایسه ویرایش‌های مختلف:
در عکس زیر می‌توانید تفاوت نسخه‌های مختلف ویندوز سرور 2008 R2 را مشاهده نمایید.


توجه: برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

توضیح در رابطه با نسخه‌های Core:
ویرایش‌هایی که در آخر آن عبارت Core نوشته شده است به معنی آن است که این ویرایش فاقد رابط گرافیکی کاربری بوده و هدایت آن توسط Console انجام می‌شود که در نتیجه بسیار منابع کمتری از سیستم را اشغال می‌کند ولی برای کار با آن نیاز به دانش نرم افزاری بالایی است، لذا نصب این نسخه‌ها معمولاً پیشنهاد نمی‌شود.

توجه: این نسخه از ویندوز بدون هیچ دستکاری بوده و هیچ گونه برنامه اضافی از ویندوز حذف و یا نصب نگردیده است، بلکه تمامی ویرایش‌های ویندوز سرور به صورت یک جا با یکدیگر ادغام و تمامی آپدیت‌های ویندوز تا تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۲ در تمامی نسخه‌های این ویندوز قرار داده شده است.

همانطور که در بالا گفته شد، این بسته ویندوز بدون هیچ دستکاری است و پس از نصب نیاز به فعال سازی دارد که راهنمای کامل فعال سازی ویندوز سرور در بخش «دانلود» قرار داده شده است.

توجه: نسخه Itanium فقط مخصوص سیستم‌های با معماری Intel Itanium است که معمولاً با نام ia64 شناخته می‌شوند و علی رغم 64 بیتی بودن قابل نصب بر روی سیستم‌های 64 بیت معمولی مرسوم به AMD64 که با نام‌های x64 یا x86-64 در اینترنت شناخته می‌شوند، نیستند.

توجه: بسته کامل ویندوز سرور به علت حجیم بودن بر روی یک DVD معمولی رایت نمی‌شود و برای رایت آن حتماً به یک DVD9 یا دو لایه نیاز دارید.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 6000 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم
دانلود دانلود - بخش دهم
دانلود دانلود - بخش یازدهم




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/11) تغییرات:

این نسخه از ویندوز به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۲ می‌باشد.

Windows Server 2003 (ویندوز سرور ۲۰۰۳)‏ یک سیستم‌عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و برای سرور است که پس از نسخه 2000 آن ارائه شده است. ویندوز 2003 علاوه بر سازگاری با ویندوز اکس‌پی، ظاهری مشابه آن نیز دارد که استفاده از آن برای کاربران را بطور چشم‌گیری آسان‌تر نموده است. امکانات جانبی زیاد برای کمک به کارایی ویندوز در اکثر نسخه‌های ویندوز 2003 سرور گنجانده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به امکان قرار گیری ابزار مدیریت و اداره ویندوز از طریق یک پنل مخصوص، پایدارتر، ایمن‌تر و انعطاف‌پذیرتر بودن نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز سرور، سبک و سریع بودن (مخصوصاً در مرحله بوت شدن)، دارا بودن Wizard های متعدد برای راه اندازی آسان‌تر اغلب سرویس‌های کاربردی، بالا بودن توان آن در تحمل خرابی سخت‌افزار سرور که به افزایش میزان پایداری سیستم‌عامل منجر می‌شود، اشاره نمود.

قابلیت‌های کلیدی Windows Server 2003:
- مجهز بودن به فناوری دات نت
- نسخه ششم برنامه IIS
- اصلاحات سرویس اکتیو دایرکتوری ویندوز Active Directory
- مدیریت سیستم‌عامل به‌صورت Command-line
- کنسول مدیریتی Group Policy، کنسول اداره کردن خط مشی گروه‌های کاربری یا GPMC
- سرویس Shadow Copy
- پشتیبانی از پروتکل 8021x در شبکه‌های بی‌سیم
- تحمل خرابی (Fault Tolerance)
- سرویس ترمینال (Terminal Service)
- دارای Windows Media Service 9

معرفی بسته Windows Server 2003:
بسته‌ای که پیش روی شماست به صورت اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده و شامل Windows Server 2003 R2 ویرایش Enterprise است که SP2 و تمامی آپدیت‌های بعد از آن تا تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۲ در آن گنجانده شده است.
 
این نسخه از ویندوز به راحتی و با استفاده از یک سریال قابل فعال سازی است، لذا برای راحتی کاربران و تسریع در عمل نصب ویندوز، سریال مربوطه به صورت خودکار در هنگام نصب وارد می‌شود و نیازی به وارد کردن دستی سریال نیست ولی در صورتی که نیاز به سریال داشته باشید، می‌توانید از قسمت راهنمای نصب سریال مربوطه را دریافت کنید.
 
این نسخه از ویندوز به گونه‌ای ویرایش شده است تا در هنگام نصب نیازی به وارد کردن تنظیمات دستی نباشد، برای مثال زبان سیستم بر روی English تنظیم شده است و سایر تنظیمات همگی مقادیر پیش فرض آن‌ها از پیش قرار داده شده است.
 
برای ویرایش و تغییر هر کدام از تنظیمات می‌توانید پس از نصب ویندوز آن‌ها را به راحتی تغییر دهید.
 
در این نسخه از ویندوز علاوه بر آپدیت‌های مهم و ضروری ویندوز، تمامی آپدیت‌های پیشنهادی و اضافی نیز قرار داده شده است، که لیست کامل آن به شرح زیر است:
- Internet Explorer 8 + All Updates
- Windows Installer 4.5
- Microsoft .NET Framework 3.5 SP1
- Microsoft.NET Framework 4.0
- DirectX 9.0c June 2010 Update
- Microsoft Update v7.6.7600.257
- Microsoft Update Catalog Web Control v7.4.7057.249
- Windows Imaging Component v3.0.0.0
- Malicious Software Removal Tool v5.8
- Windows Search v4.0 + All Updates
- Image Mastering API - Windows Script 5.7
- Windows Management Framework Core (Windows PowerShell 2.0 and WinRM 2.0)
- Windows Rights Management Client
- MSXML 4.0 SP3
- MSXML 6.0 SP2
- Revoked Roots
- Microsoft Silverlight v5.1.20913.0
 

معرفی ویرایش Enterprise و تفاوت آن با Datacenter:

هر دو نسخه Enterprise و Datacenter کامل هستند و هیچ گونه تفاوتی در امکانات و یا ویژگی آن‌ها وجود ندارد.
تنها تفاوتی که بین این دو نسخه وجود دارد آن است که نسخه Enterprise فقط تعداد 1 تا 8 CPU فیزیکی را پشتیبانی می‌کند (با تعداد هسته یا Core اشتباه نگیرید، در این جا منظور یک CPU کامل و فیزیکی است) در صورتی که نسخه Datacenter بین 8 تا 64 تعداد CPU را پشتیبانی می‌کند.
 
همانطور که می‌دانید استفاده از تعداد 8 CPU حتی در سرور هم بسیار نادر است، چه بسا که پشتیبانی از 64 عدد CPU تقریباً غیر استفاده و صرفاً جهت بیان قدرت سیستم عامل می‌باشد، لذا نسخه‌ی Datacenter عملاً یک نسخه‌ی بلا استفاده است.
 
لازم به ذکر است که بر خلاف نسخه‌های جدیدتر ویندوز سرور، در نسخه 2003 هیچ گونه تفاوتی بین پشتیبانی از حداکثر مقادیر حافظه RAM وجود ندارد و هر دو نسخه از 64 گیگابایت RAM در حالت 32 بیت، 1 ترابایت در حالت 64 بیت و 2 ترابایت در حالت ia64 پشیتبانی می‌کنند.
 
توجه مهم: پشتیبانی تمدید شده این نسخه از ویندوز در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۴ به پایان می‌رسد و بعد از این تاریخ مایکروسافت دیگر هیچ گونه پشتیبانی از این ویندوز نمی‌کند، در نتیجه حتماً پیشنهاد می‌شود به نسخه‌های جدیدتر Windows Server مانند نسخه 2008 R2 و یا 2012 R2 بروزرسانی نمایید.
 

راهنمای نصب

1. پس از این که تمامی فایل‌ها را دانلود کردید، آن‌ها را از حالت فشرده خارج سازید.
2. فایل ISO قرار داده شده را با نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید و یا توسط برنامه Rufus بر روی یک Flash بریزید.
3. کامپیوتر خود را Restart و اقدام به نصب ویندوز کنید.

توجه: این نسخه از ویندوز نیاز به فعال سازی ندارد، چرا که سریال مربوطه در هنگام نصب به صورت خودکار وارد می‌شود ولی در صورتی که نیاز به سریال ویندوز برای فعال سازی دارید، می‌توانید از سریال زیر استفاده کنید:

GFG8D-TBT6Q-Y77B9-FKKJ9-93BQY

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 32 بیتی - 812 مگابایت
دانلود دانلود- بخش اول
دانلود دانلود- بخش دوم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود.

 
Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Toolkit:

- فعال سازی قطعی و مطمئن انواع ویندوز و آفیس به شیوه KMS.
- قابلیت تمدید مدت Trial به صورت Rearm.
- قابلیت نصب، تولید و حذف انواع Product Key برای ویندوز و آفیس.
- قابلیت پشتیبان گیری و برگرداندن فعال سازی‌ های قبلی.
- قابلیت شخصی سازی و ویرایش فایل نصب آفیس جهت اضافه کردن زبان‌های مختلف و یا آپدیت‌ها.
- فعال سازی بدون نصب هرگونه برنامه اضافی و یا تبلیغاتی.
- قابلیت حذف کامل نسخه‌های مختلف برنامه آفیس.
- بدون نیاز به نصب و به صورت قابل حمل.
- کم حجم و سبک بودن برنامه ضمن محیط کاربری ساده و آسان.

فعال سازی محصولات مایکروسافت به چند روش و چگونه انجام می‌شود؟
سوالی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند آن است که محصولات مایکروسافت را چگونه فعال سازی کنند و یا تفاوت کرک‌ها و فعال سازها در چیست، به همین دلیل در مقاله‌ی زیر سعی شده است تا تمامی اطلاعات لازم در مورد نحوه کارکرد سیستم فروش و فعال سازی محصولات مایکروسافت را پوشش دهد، به همین جهت حتماً پیشنهاد می‌شود مقاله‌ی زیر را مطالعه نمایید:
«معرفی مختصر سیستم فروش و فعال سازی محصولات شرکت مایکروسافت»

عملکرد دقیق روش فعال سازی توسط این برنامه به چه صورت است؟
در فعال سازی به روش KMS مراحل زیر قدم به قدم به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند.
1. بررسی کردن وضعیت فعال بودن ویندوز یا آفیس.
2. تشخیص بهترین روش و انجام عملیات پیش از فعال سازی.
3. اقدام برای رفع ایرادات و مشکلات احتمالی پیش از فعال سازی.
4. پشتیبان گیری از تمامی تنظیمات و برگرداندن آن در زمان فعال سازی ناموفق.
5. نصب شبیه ساز KMS یا KMS Emulator و تخصیص آدرس و پورت مشخص به آن.
6. اقدام به فعال سازی از طریق سرویس KMS به مدت 180 روز.
7. زمان بندی کردن پروسه فعال سازی بعد از هر بار روشن نمودن سیستم توسط AutoKMS.
8. پایان عملیات برنامه.
 
این برنامه چه نسخه‌هایی از ویندوز و آفیس را پشتیبانی می‌کند؟
این برنامه قادر است تا تمامی نسخه‌های Volume ویندوز ویستا، 7، 8 و 8.1 و نسخه‌های آفیس 2010 و 2013 را از روش ذکر شده فعال کند.
 
چگونه با این برنامه ویندوز و یا آفیس را فعال کنیم؟
برنامه دارای عملیات پیچیده و گزینه‌های پیشرفته زیادی است ولی برای جلوگیری از سردرگمی کاربران و استفاده توسط افراد عادی، قابلیتی در برنامه به نام EZ-Activator وجود دارد که تمامی مراحل ذکر شده را به صورت اتوماتیک انجام داده و ویندوز یا آفیس را فعال می‌کند، برای راهنمای دقیق استفاده از برنامه به قسمت راهنمای نصب مراجعه نمایید.
 
معرفی قابلیت‌های دیگر برنامه:
- پشتیبانی از سایر روش‌های فعال سازی:
Rearm: در این روش برنامه مدت زمان «استفاده آزمایشی از ویندوز» یا «Trial» را Reset نموده و اجازه می‌دهد تا 30 روز دیگر مجدداً از ویندوز یا آفیس استفاده کنید.
 
AutoRearm: در این روش یک زمان بندی در سیستم ساخته می‌شود تا بعد از هر بار روشن نمودن سیستم مدت زمان استفاده آزمایشی Reset شود.
 
توجه: دو روش فوق ویندوز یا آفیس را فعال نمی‌کند بلکه فقط مدت زمان استفاده را بیشتر می‌کند و استفاده از آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود مگر در مواقع ضروری.
 
Phone: فعال سازی از روش تلفنی توسط تماس با قسمت فعال سازی شرکت مایکروسافت.
 
- قابلیت نمایش، اضافه، حذف و تغییر کد محصول یا Product Key به همراه کدهای پیش فرض برای هر محصول:
این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی کد محصول یا Product Key ویندوز و یا آفیس را حذف کرده و یا تغییر دهید، همچنین این برنامه تمامی کدهای پیش فرض را دارد تا در صورت به هم ریختن و یا اشتباه شدن کد ورودی بتواند آن را به حالت اولیه برگرداند.
 
- قابلیت پشتیبان گیری از فعال سازی یا Activation Token Backup و برگرداندن آن در صورت از دست رفتن فعال سازی:
این برنامه قادر است بعد از فعال سازی موفق محصولات مایکروسافت، از فایل‌های مورد نیاز فعال سازی یک نسخه پشتیبان یا Backup تهیه کند تا در صورتی که فعال سازی محصول به هر دلیلی از دست رفت بتوان آن را به راحتی برگرداند.
 
- قابلیت ویرایش و شخصی سازی برنامه آفیس:
این برنامه همچنین قادر است تا فایل نصب برنامه آفیس را مطابق میل کاربر ویرایش کند و اعمال زیر را بر روی فایل نصب پیاده سازی کند:
1. اضافه و یا حذف کردن زبان‌های برنامه.
2. اضافه کردن آپدیت‌ها به فایل نصب برنامه آفیس تا در صورت نصب مجدد، تمامی آپدیت‌ها نیز اتوماتیک همراه برنامه نصب شوند.
3. تغییر کانال فعال سازی از Retail به VL و برعکس.
4. استخراج سازی یا Extract و یا ساختن مجدد فایل ISO پس از اعمال تغییرات مورد نیاز.
 
- قابلیت حذف کامل نسخه‌های برنامه آفیس:
این برنامه همچنین قادر است تا تمامی نسخه‌های آفیس را از سیستم به صورت هوشمند حذف کند و هیچ گونه ردپا و آثار دیگر را بر جای نگذارد؛ در صورتی که مایل به حذف برنامه آفیس از روی سیستم خود هستید، پیشنهاد می‌شود تا از این برنامه برای حذف استفاده کنید.
 

راهنمای نصب

برای فعال سازی ویندوز و آفیس توسط این برنامه دو روش وجود دارد.
 
روش اول یا روش کاملاً خودکار (روش پیشنهادی):
1. ابتدا برنامه را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.
2. آنتی ویروس خود را موقتاً غیر فعال کنید.
3. بر روی فایل اصلی برنامه کلیک راست نموده و بر روی Run as Administrator کلیک نمایید.
4. در پنجره باز شده دو گزینه وجود دارد:
- اگر می‌خواهید ویندوز خود را فعال کنید بر روی علامت ویندوز کلیک کنید.
- اگر می‌خواهید برنامه آفیس را فعال کنید بر روی علامت آفیس کلیک کنید.
5. در پنجره باز شده وارد زبانه Activation شوید.
6. بر روی دکمه سبز رنگ EZ-Activator کلیک کنید.
7. منتظر شوید برنامه عملیات خود را انجام دهد، این مرحله ممکن است کمی طول بکشد.
8. در صورت مشاهده پیغام زیر، ویندوز یا آفیس فعال شده است و حالا می‌توانید از برنامه خارج شوید.
<Product activation successful>
اگر شیوه‌ی فوق برای فعال سازی موفق نبود، از روش دوم استفاده کنید.
 
روش دوم یا روش دستی:
1. وارد زبانه Activation شوید.
2. در سمت چپ AutoKMS را انتخاب کرده و بر روی Install کلیک کنید.
اگر دکمه Install خاموش بود، بر روی دکمه کناری آن به نام Uninstall کلیک کنید و سپس بر روی Install کلیک کنید.
3. بعد از انجام عملیات از سمت راست بر روی Activate کلیک کنید.
4. در صورت مشاهده پیغام زیر، ویندوز یا آفیس فعال شده است و حالا می‌توانید از برنامه خارج شوید.
<Product activation successful>
 
توجه: حتماً بعد از فعال سازی (چه موفق و چه ناموفق) سیستم خود را Restart کنید و بعد از این که سیستم مجدداً بالا آمد، وارد یکی از برنامه‌های آفیس شوید (مثلاً Word) وارد گزینه Help شوید، باید عبارت «Product Activated» را در سمت راست مشاهده کنید.
 
توجه: پیشنهاد می‌شود بعد از فعال سازی ویندوز یا آفیس از قسمت License Backup برنامه بر روی Backup کلیک کرده و از فعال ساز ویندوز یا آفیس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت از دست رفتن فعال سازی برنامه بتوانید به راحتی از قسمت Restore مجدداً ویندوز یا آفیس را فعال کنید.
 
توجه: همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که این نوع روش فعال سازی فقط مختص ویرایش‌هایی است که تحت لیسانس VL یا Volume منتشر شده‌اند، پس اگر نسخه Retail برنامه مثلاً آفیس را نصب کردید، باید آن را حذف نموده و نسخه VL را نصب کنید تا بتوانید آن را فعال کنید.
برای تبدیل کردن نسخه Retail به Volume برنامه آفیس می‌توانید از همین برنامه Microsoft Toolkit کمک بگیرید.
 
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
1. برنامه Microsoft Toolkit دانلود کنید و وارد بخش آفیس شوید.
2. وارد بخش Customize Setup شوید.
3. بر روی Set Installer Path کلیک کرده و آدرس فایل Setup.exe را بدهید.
4. بر روی Change Channel کلیک کنید و منتظر باشید تا تغییرات انجام شود.
5. حالا می‌توانید آفیس را مجدداً این بار نسخه Volume را نصب کنید.
توضیحات بیشتر در این رابطه در قسمت «دانلود» موجود می‌باشد.

لینک های دانلود

دانلود - 36.9 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یک سیستم عامل آزاد و رایگان برای کامپیوتر شما است. یک سیستم عامل مجموعه ای از نرم افزار های پایه و کمکی است که کامپیوتر شما را راه اندازی می کنند. دبیان بیش از یک سیستم عامل خام است. دبیان به همراه بیش از 29000 بسته، نرم افزار های کامپایل شده که با فرمت بسیار مناسب و قابلیت نصب آسان بر روی سیستم شما آماده شده است، عرضه می شود. از مفاد بنیادی این پروژه این است که تمام محصولات تولیدی باید آزاد باشند. نرم افزار آزاد نرم افزاری است که می توان آن را آزادانه و بدون محدودیت، به هر منظور استفاده کرد، مطالعه و بررسی نمود، و تغییر داد. همچنین کپی کردن یا توزیع مجدد (خواه بدون تغییر و خواه باتغییراتی در نرم افزار) آزاد و بدون محدودیت یا با محدودیت بسیار کمی (تنها برای اطمینان از اینکه دریافت کنندگان بعدی نرم افزار نیز از این آزادی ها بهره مند می شوند یا تولیدکنندگان سخت افزارهایی که سروکار سخت افزار با مصرف کننده است به کاربران اجازه ایجاد تغییر در سخت افزارشان را بدهند) است. لازم به ذکر است که دبیان یک توزیع اصلی است و بسیاری از توزیع‌های دیگر لینوکس مانند اوبونتو از آن اقتباس شده‌اند.

قابلیت های کلیدی سیستم عامل Debian Linux:
- بهره گیری از هسته گنو
- پایداری و امنیت بسیار بالا
- دارای بیش از 29000 نرم افزار
- دارای امکان نصب بر روی دسکتاپ و سرور
- کاملا رایگان
- و ...

نک های دانلود

لینک به دانلود نسخه‌ی 32 بیتی
لینک به دانلود نسخه‌ی 64 بیتی





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

آیا ویندوز را باید آپدیت کرد؟
اکثر کاربران ایرانی به آپدیت کردن ویندوز توجه نمی‌کنند و در اثر همین کم توجهی دچار مشکلات بزرگی می‌شوند. البته همه تقصیر به گردن کاربران نیست بلکه به دلیل سرعت بسیار پایین اینترنت امکان دانلود کردن 100 تا 200 مگابایت آپدیت برای کاربران فراهم نیست. اما این عوامل نباید در دریافت آپدیت ویندوز توسط شما مانعی ایجاد کند. آپدیت‌هایی که هر از چند گاهی ویندوز ارائه می‌دهد کم اهمیت نیست، مسلما یک شرکت تجاری و نرم افزاری  بزرگ، سرویس‌های بیجا برای آپدیت قرار نمی دهد. فرض کنید ویروس، کرم و یا تروجانی در اینترنت منتشر شده و شیوه نفود بدافزار بر اساس حفره‌های امنیتی در ویندوز است. بعد از انتشار، متخصصان مایکروسافت به سرعت آپدیتی برای ویندوز منتشر می‌کنند و مشکل حفره امنیتی را بر طرف می‌کنند و از این طریق از انتشار و آلوده شدن سیستم شما توسط ویروس جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب  اگر آپدیت‌ها را به موقع نصب نکنید دچار مشکل می‌شوید. و از دست آنتی ویروس هم کاری ساخته نیست و از آنجایی که در کشور ما قانون کپی رایت نقض می‌شود و اکثر کاربران از نسخه‌های کرک شده آنتی ویروس‌ها استفاده می‌کنند، آنتی ویروس هیچ تضمینی برای آلوده نشدن سیستم شما نمی‌دهد.

مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید.

لینک های دانلود

دانلود - 2.8 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/27) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه فوریه 2014 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایل های آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با 4 رویکرد انجام می دهد:
- محافظت بهتر از شبکه
- بهبود حفاظت از حافظه
- ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
- امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)

ویژگی های کلی Windows XP SP3:
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
 - افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
 - افزایش ثبات و پایداری ویندوز
 - رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
 - دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
 - و ...

ویژگی های Windows XP SP3 Integrated Last 2014 Updates:
- نسخه اصل و بدون دستکاری ویندوز ایکس پی سرویس پک 3
- دارا بودن آخرین آپدیت های ویندوز
- دارا بودن درایور های SATA (جهت رفع مشکل نصب ویندوز ایکس پی در شناسایی هارد های ساتا و مشکل نصب بر روی لپ تاپ ها)
- بدون هرگونه بهینه سازی و اضافات
- بدون هرگونه برنامه و نرم افزار اضافی
 - فاقد پوسته ها و تم ها اضافی و والپیپر های غیر اورجینال
- بدون نیاز به وارد نمودن شماره سریال
 - حذف برنامه اضافی Windows Messenger و MSN Explorer
- جایگزین شدن اینترنت اکسپلورر 8 (آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر عرضه شده باری ویندوز ایکس پی) به صورت پیش فرض
 - رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
 - دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها

لینک های دانلود

 اطلاعات حجم: 601 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

ویندوز ۷  محبوب ترین نسخه ویندوز تا به حال است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
-  لرزاندن پنجره‏ ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
-  یک مرکز امنیتی جدید
-  اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
- ذره‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید
- و ...

سیستم عامل Windows 7 در هفت ویرایش متفاوت به فروش می رسد. در اینجا قصد داریم تا به طور مختصر این ویرایش ها را توضیح دهیم و ویرایش مناسب شما را معرفی کنیم.

Starter
این نسخه پایه ای ترین ویرایش Windows 7 و اکثرا در Netbook ها نصب شده است. Windows Sarter دارای کمترین امکانات نسبت به دیگر ویرایش ها می باشد و به طبع کمترین قدرت سخت افزاری را می طلبد.
- محدودیت ها: تنها سه برنامه به طور همزمان اجرا می شوند, پشتیبان گیری به طور دستی می باشد و تنها در HDD و DVD های محلی امکان پذیر است.
- امکاناتی که شامل نمی شود: تم معروف Aero ویندوز
- امکاناتی که غیرقابل تغییرند: پس زمینه سیستم و شمایل دیداری
- امکاناتی که پشتیبانی نمی شوند: NET Framework. و ۶۴-bit
اگر سیستم شما CPU ضعیفی دارد (حداقل ۱ GHz) و بیشتر از ۱GB رم ندارد به شما توصیه می کنین که از ویرایش Windows 7 Starte استفاده کنید تا سرعت خوبی داشته باشید.

Home Basic
این ویرایش در کشورهای جهان اول ارایه نمی گردد و سطحی بین ویرایش های Starter و Home premium می باشد. با توجه به این که تنها تعدادی از کشورها حق فعال سازی ویندوز را دارند, این نسخه فقط در محل هایی که فروخته شده است فعال می گردد!
- امکاناتی که شامل می شود: Desktop Window Manager , Windows Mobility Center
- امکانات محدود نشده: تعداد برنامه های در حال اجرا
- امکاناتی که پشتیبانی می شوند: ۶۴-bit , چند مانیتور , تعویض سریع محیط کاربر, تعویض پس زمینه
- محدود شده ها: تنها قسمتی از تم Aero
می توانید از این ویرایش به عنوان جایگزین دیگر Home Premium استفاده نمایید (اگر در کشور شما به صورت رسمی فروخته می شود).

Home Premium
Home, ویرایش استاندارد Windows 7 می باشد و در اصل برای کاربران خانگی طراحی شده است.
- امکاناتی که شامل می شود: Windows Aero Theme, Windows Media Center, premium Games
- امکاناتی که محدود نشده: ایجاد و اضافه شدن به گروه های خانگی
- امکاماتی که پشتیبانی می شود: multi-touch
این ویرایش تمامی امکاناتی که یک کاربر خانگی لازم دارد, فراهم نموده است ولی باز محدودیت کوچکی در شبکه و پشتیبان گیری سیستم قرار داده است. اما این مشکلات را می توان با نرم افزارهای جانبی حل کرد.

Professional
ویرایش حرفه ای Windows 7 برای محیط های اداری ساخته شده است و در مقایسه با Home امکانات کاملا متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال از سیستم پشتیبان گیری قدرتمند و سیستم Restore برخوردار می باشد. همچنین امکاناتی از قبیل Remote Desktop , پشتیبانی از چاپگرها و Mobility Center , زندگی مدرنی را به رایانه شما به همراه دارد.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
به شما توصیه می کنیم که اگر شما از محیط های متفاوت با رایانه خود کار می کنید, یا می خواهید به ارایه گزارشات خود بپردازید, اگر نیاز دارید تا از طریق Remote Desktop به رایانه های دیگر متصل شوید, میزکار چندگانه داشته باشید و یا شبکه را مدیریت می کنید, از این ویرایش استفاده نمایید.

Enterprise
Enterprise برای کاربران خانگی قابل استقاده نمی باشد. این ویرایش انحصارا به شرکت هایی که با ماکروسافت تعهد نرم افزاری (SA) دارند به فروش می رسد. این ویرایش همراه با امکانات خاصی که برای شرکت های طرف قرارداد می باشد ارایه می شود. به طور مثال دارا بودن لیسانس ماکروسافت برای بوت کردن سیستم عامل های ماکروسافت و نصب رایگان هرنوع از این سیستم عامل بر روی هر سیستم مجازی. شرکت ماکروسافت تا سال ۲۰۲۰ از این محصول پشتیبانی کامل می کند.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
*امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
امکانات اضافی Enterprise در مقایسه با Professional وابسته به کامپیوترهایی است که در محیط شرکت ها, در حال اجرا هستند. به طور مثال AppLocker برنامه ای است که مدیر سیستم با کمک آن می تواند دسترسی دیگر کاربران را به برنامه ها محدود و یا قطع نماید. و یا DiretAccess دسترسی شما را در شبکه های کاری از طریق سیستم VPN امکان پذیر می نماید.

Ultimate
ویرایش Ultimate ویندوز ۷ به جز یک قسمت, هیچ تفاوتی با Enterprise ندارد و آن هم در لیسانسی است که ماکروسافت ارایه می کند و فروش این نسخه را برای کاربران خانگی امکان پذیر می سازد. ارتقا از ویرایش های Home Premium و Enterprise به Ultimate امکان پذیر می باشد و طبق زمانبندی ماکروسافت, تا سال ۱۰۱۵ پشتیبانی این محصول ادامه خواهد داشت.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 32 بیتی - 2920 مگابایت

دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 4080 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد