از زبان هایی که بیشترین کاربرد را امروزه در طراحی وب سایت ها دارند می توان به PHP،ASP  و  ASP.Net اشاره نمود که امروزه بیشتر برنامه نویسان از این زبان ها استفاده می نمایند. زبان HTML هم به عنوان یک زبان پایه می باشد. برای برنامه نویسی و استفاده از این زبان ها نیاز به ویرایشگرهای مخصوص این زبان ها برای کدنویسی می باشد.
PHPMaker نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL محصولی از شرکت World Technology می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند وب سایت هایی با زبان PHP ایجاد نمایند و در آن برای کاربران خود قابلیت اطلاعات بر داده ها و رکوردها را دهند. امنیت پیشرفته، توانایی ایجاد عضوگیری اعضا، قابلیت خروجی گیری با فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML، قابلیت ارسال فایل به پایگاه داده و پوشه ها، گزارش گیری، دارای ابزار همگام سازی پایگاه داده و ... از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PHPMaker:
- قابلیت ساخت صفحات PHP از پایگاه های داده MySQL
- دارای سیستم ثبت نام کاربر
- امکان دریافت خروجی از اطلاعات به صورت xml,CSV,Excel و...
- امکان آپلود فایل در دیتابیس یا پوشه
- دارای سیستم گزارش دهی
- امکان ذخیره و بازیابی پروژه
- قابلیت آپلود چندین صفحه
- دارای قالب ها و نمونه های سفارشی
- و...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 35.8 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار حرفه ای است که برای طراحی فرم های وب، طراحی شده است. این نرم افزار به آسانی برای شما امکان ایجاد فرم های HTML، فرم های پی اچ پی و فرم های ایمیل را فراهم خواهد کرد. فضای کاری بصری این نرم افزار به شما اجازه می دهد که به آسانی فرم هایی با انواع المنت ها، ایجاد کرده و آن ها را به صورت یکپارچه در وب سایت خود ادغام کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به ساخت و طراحی فرم های تماس با ما، فرم ثبت نام و دیگر فرم ها بپردازید. شما می توانید کار هایی همچون اضافه کردن متن ورودی، مناطق متن، لیست کشویی، ورودی تاریخ، چک باکس و بسیاری از کار های دیگر را با استفاده از این نرم افزار و بدون هیچ دانش برنامه نویسی انجام دهید. این نرم افزار دارای یک کد امنیتی (captcha) است که اطمینان حاصل شود که فرم توسط یک انسان تولید شده است و نه توسط یک رباط. این برنامه تنها یک فایل پی اچ پی تولید می کند که شامل صفحات فرم و اسکریپت های پردازش مورد نیاز است و فرم ها به هیچ جاوااسکریپت و کوکی دیگری نیاز نخواهند داشت. فرم های HTML و PHP تولید شده توسط این نرم افزار با اکثر وب سرورها سازگار می باشد و به هیچ نصب و راه اندازی اضافی بر روی سرور نیاز ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Web Form Builder:
- بدون نیاز به کدنویسی
- بدون نیاز به جاوا اسکریپت
- بدون نیاز به کوکی ها
- بدون نیاز به هیچ نصب و راه اندازی های اضافه ای بر روی وب سرور
- آپلود تنها یک فایل پی اچ پی
- امکان ایجاد فرم های وب تک صفحه ای و چند صفحه ای
- ادغام یکپارچه فرم های ایجاد شده در صفحه وب شما
- دارای کد امنیتی (captcha)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

راهنمای نصب

1- اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt در هنگام نصب و یا پس از نصب نرم افزار را رجیستر کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 2.4 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزاری است که برای طراحی وب سایت های کوچکی که کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های تجاری نیاز دارند کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار برای طراحی یک وب سایت دیگر نیازی به دانستن کدهای HTML نخواهید داشت و با یک drag و drop نمودن ساده در رابط کاربری شهودی این نرم افزار و ابزارهای قدرتمندی که برای طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، حتی اگر از قبل هم هیچ گونه تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، به راحتی توانایی طراحی سایت دلخواه تان را پیدا خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif WebPlus:
- شامل تنظیمات استانداردی که برای طراحی وب سایت نیاز دارید
- طراحی به وسیله drag و drop نمودن (بدون نیاز به نوشتن کد HTML )
- ارائه hosting ،web address و email برای 6 ماه
- قالب های زیبا با امکان سفارشی سازی
- تجارت االکترونیک جامع با ویزاردهای گام به گام
- ایجاد گجت های جذاب، live feeds و multimedia streaming
- آیتم های فروشگاهی، سایت ها، صفحه ها و گجت های نامحدود
- ابزارهای مدیریتی سایت
- ابزارهایی برای طراحی و ویرایش عکس
- و ...

راهنمای نصب

1- فایل Image درون پوشه DVD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید.
همچنین به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام به نصب کنید.
2- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و ازمنوی آبشاری موجود گزینه ی W WebPlus را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی Generate کلیک کنید.
3- شروع به نصب نرم افزار کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 481 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یکی از محصولات جدید شرکت مشهور ادوبی در زمینه طراحی وب است که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است. این نرم افزار جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد، طراحی شده است که استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در حقیقت این نرم افزار با فراهم کردن تمامی ابزار مناسب، طراحی آسان محتوای HTML متحرک را در یک محیط کاربرپسند فراهم می کند. همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید. صفحات وب طراحی شده در این نرم افزار به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت و شما می توانید بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب فوق ‌العاده ای را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Edge Animate:
- ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد
- دارای یک رابط بصری کارپسند و آسان
- پشتیبانی از HTML
- ابزارهای طراحی و متن
- آپشن های انتشار
- فونت های وب
- پشتیبانی از مرورگرهای سطح پایین
- پشتیبانی از مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون
- بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- از پوشه ی Crack فایل disable_activation.cmd را اجرا کنید.
3- با مشاهده راهنمای نصب موجود در فایل Help.pdf شروع به نصب نرم افزار کنید، فقط توجه داشته باشید که به جای فایل Keygen اولی که در راهنما به آن اشاره شده است یک فایل Serial.txt قرار داده شده است که بایستی برای شماره سریالی که موقع نصب از شما درخواست می شود از شماره سریال موجود در آن استفاده کنید، همچنین بایستی فایل موجود در پوشه ی Keygen را که اجرا کردید شماره سریال موجود در فایل Serial.txt را در قسمت Serial آن وارد کرده و مراحل کرک کردن نرم افزار را طبق راهنمای گفته شده انجام دهید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 214 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)

 




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان در زمینه ویرایش متن یافت که هر یک دارای امکانات متعددی می باشند. بسیاری از برنامه نویسان زبان های برنامه نویسی تحت وب نیز برای کد نویسی زبان مورد نظر خود از این نرم افزارها استفاده می کنند. نرم افزارهای ویرایشگر متنی نیز با توجه به این کاربرد برنامه نویسان از برنامه هایشان سعی بر این دارند تا برنامه های ویرایشگر خود را با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگار سازند تا طرفداران بیشتری را به میان کاربران استفاده کننده از نرم افزارهای خود آورند.
IDM UltraEdit نام یک نرم افزار ویرایشگر متنی محصول شرکت IDM Computer Solutions می باشد. IDM UltraEdit یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر جهت ویرایش و نوشتن انواع فایل، از فایل های نرم افزارهای برنامه نویسی گرفته تا فایل های Binary ... همراه با جعبه ابزاری کامل برای انجام کلیه نیازهای شما، قابلیت برنامه ریزی با استفاده از Macro جهت انجام عملیات وقت گیر در کمتر از چند لحظه به صورت خودکار و صدها امکان و ابزار دیگر می باشد.

در این نرم افزار کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند می توانند به راحتی اقدام به کد نویسی زبان های HTML ،PHP ،Perl ،Java ،JavaScript ،VB ،C و ... نمایند. این نرم افزار از تمامی این زبان ها برای کدنویسی پشتیبانی کامل را به عمل می آورد و با منظم سازی کدها به کمک رنگ بندی به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به راحتی اقدام به کدنویسی نمایند. همچنین این نرم افزار دارای ویرایشگر کدهای HEX نیز می باشد که این ابزار امروزه در علم Cracking و کرک کردن نرم افزارها بسیار کاربرد دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraEdit:
- قابلیت پشتیبانی فایل های 64 بیتی در ویندوزهای 32 بیتی
- پشتیبانی از UNICODE
- توانایی ویرایش متن مبنی بر دیسک
- پشتیبانی فایل هایی با حجم بیشتر از 4 گیگابایت
- دارای ویژگی تاشوندگی کدها
- دارای "Open as" جایگاهی برای نگهداری فایل های Binary ،UTF-8 و دیگر فایل های مبنی بر Unicode
- غلط یاب با قابلیت غلطیابی بیش از 100,000 کلمه همراه با پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، فنلاندی، فرانسه، آلمان، هلند، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، مجارستانی و ...
- قابلیت پیکرسازی
- توانایی ویرایش زبان های Latex ،Fortran ،C/C++ ،VB ،HTML ،Java ،Perl
-دانلود فایل های مربوط به این زبان های برنامه نویسی یا دیگر زبان های برنامه نویسی از سایت برنامه
- توانایی پشتیبانی از Project/Workspace
- قابلیت ویرایش مد Column/block
- دارای پنجره SSH/Telnet
- توانایی اتصال به سرور های FTP
- قابلیت پیکرسازی مسیردهی صفحه کلید (32 بیتی)
- شامل نوار ابزار HTML و مرتب کردن آن
- دارای نوار ابزار Websearch مانند Google search ،Yahoo search، Wikipedia ،Dictionary.com، Thesaurus.com ،MSDN online search و ...
- توانایی رمزدار کردن و کشف رمز فایل ها
- قابلیت مجتمع سازی با UltraSentry برای حذف ایمن فایل های موقتی
- پشتیبانی چندین بایت با پشتیبانی IME جامع
- امکان پشتیبانی از Ctag
- دارای پشتیبان و کمک رسان
- قابلیت مدیریت پنجره
- توانایی پیکرسازی پیشرفته
- دارای ویرایش Hexadecimal
- توانایی ویرایش هر نوع فایل binary و نمایش فایل های binary و ASCII
- و ...

راهنمای نصب

1- اتصال به اینترنت را قطع کنید.
2- نرم افزار را نصب کنید.
3- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده، از منوی آبشاری موجود گزینه UltraEdit v18.x را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Patch Host File کلیک کنید.
4- نرم افزار را اجرا کرده و در پنجره License باز شده هر نام و پسورد دلخواهی را وارد کرده و بر روی دکمه Activate کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی بر روی دکمه Offline-activation کلیک کنید، User Code1 و User Code 2 دریافتی را در Keygen وارد کرده و بر روی دکمه Genetrate کلیک کنید، سپس  Authorization Code 1 و Authorization Code 2 دریافتی از Keygen را در پنجره نرم افزار وارد کرده و نرم افزار را فعال نمایید.

لینک های دانلود

دانلود - 34.3 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

Mathcad یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه محاسبه ریاضی مهندسی کاربرد دارد و کاربران توسط این نرم افزار به راحتی قادر به انجام، مستند نمودن و به اشتراک گذاری محاسبات و نتایج طراحی های خود هستند و رابط کاربری این برنامه از کار با واحدها و نمادهای ریاضی پشتیبانی می کند و می توان گفت تمامی نمادها به شکل خودشان نوشته می شوند که این ویژگی کار با آن را بسیار آسان نموده است. Mathcad علاوه بر اینکه مانند یک ماشین حساب در انجام محاسبات عمل می کند، امکان کشیدن توابع دو بعدی و سه بعدی را نیز فراهم نموده است. نرم افزار Mathcad یکی از نرم افزارهای ریاضی است که دارای قابلیتهای فراوان از قبیل محاسبه مشتق و انتگرال (معین و نامعین) و حل انواع معادلات جبری و محاسبه انواع حد ها و انجام عملیات ماتریسی وحل انواع دستگاه معادلات و انجام تبدیلاتی مانند لاپلاس وفوریه و عکس این تبدیلات و دارای قابلیت برنامه نویسی و تبدیل واحدها است.

قابلیت هاب کلیدی نرم افزار Mathcad:
- یادگیری و استفاده آسان
- امکان ترکیب متن، نمادهای ریاضی، نمودار و ...
- امکان ایجاد توابع ریاضی پیچیده و حرفه ای
- نمایش معادلات در صفحه، هماهنگ با فرم سنتی معادلات
- استفاده خودکار از واحدها (تبدیل واحد خودکار)
- طراحی نمودارهای دو بعدی و سه بعدی
- اکتشاف ریاضی پیشرفته، نمایش، دستکاری، تجزیه و تحلیل داده ها برای طرح
- طراحی بر اساس تجربه جهت بهینه کردن عملیات پردازش
- دسترسی سریع به محتوای Knovel (مرجع اطلاعات فنی- مهندسی) برای حل سریعتر مسائل ریاضی
- یکپارچه سازی با Truenumbers جهت دسترسی به متغیرها بدون از دست دادن کیفیت و انسجام آنه ا
- یکپارچه سازی با نرم فزارهای Kornucopia جهت برای انجام محاسبات در زمان کمتر با زحمت کمتر
- برقراری ارتباط با نرم افزارهایی مانند Pro/ENGINEER و PDMLink و ProductPoint و ....
- برقراری ارتباط ورود و خروج اطلاعات با نرم افزار اکسل
- و ...

راهنمای نصب

1- ممکن است در حین نصب به ارورهایی برخورد کنید که می توانید آنها را Ignore کنید.
2- روش کرک در فایل متنی داخل فولدر Crack موجود است.

لینک های دانلود

اطلاعات نرم افزار PTC Mathcad
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش دوم

اطلاعات نرم افزار PTC Mathcad PRIME
اطلاعات نسخه 32 بیتی - 665 مگابایت
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش اول
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش دوم
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش سوم

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 708 مگابایت
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش اول
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش دوم
دانلود دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش سوم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WYSIWYG Web Builder:
- طراحی وب سایت بدون نیاز به دانش زبان HTML به صورت شی گرا
- قابلیت کشیدن و رها کردن اجزا سازنده صفحه وب از طریق موس در برنامه
- مدیریت آسان بر صفحات
- اضافه کردن Add، Edite، Clone و  ساختار صفحات وب از یک فایل
- قابلیت سفارشی ساختن منو ها ، کلید ها و ...
- توانایی ساخت فرم ها و فیلد های مخفی در صفحات
- قرار دادن کد های HTML و یا JavaScript در قسمت سورس صفحات
- قابلیت تغییر ظاهر scrollbar صفحات برای نمایش در مرورگر Internet explorer
- استفاده از قالب های آماده وب سایت درون برنامه
- انتشار کامل وب سایت یک صفحه یا گروهی از صفحات
- امکان ساخت گالری عکس
- توانایی ساخت بنر
- موضوع اشکال Rectangle ،Round rect ،Ellipse ،Diamond ،Hexagon ،Octagon ،Parallelogram Triangle ،Trapezoid ،Arrows ،Flag ،Flower ،Heart ،Signs ،Stars ،Talk Bubbles
- دارای لیست بولت دار مانند: الفبا(A,B,C)، عکس های سفارشی، جذر، اعداد 1و2و3
- دارای نقشه تصاویر
- دارای رنگ های اسکرولبار سفارشی برای Microsoft Internet Explore
- دارای منوی تب، اسلاید
- توانایی اضافه کردن سمبول ها و کاراکتر های خاص
- چرخش تصاویر و اشکال
- ابزارهای تصویر Contrast ،Brightness ،Hue/Saturation ،Flip ،Rotate ،Resample ،Crop ،Stencils
- دارای افکت های تصویر GrayScale ،Negative ،Sepia ،Blur ،Soften ،Sharpen ،Noise ،Emboss
- قابلیت انتشار فایل های وب سایت شما بر روی فضا های اینترنتی توسط  Publish Tool
- پشتیبانی از ActiveX ،JAVA ،Flash ،Windows Media player ،Quicktime ،Real Audio
- قابلیت کشف و جایگزینی متن
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 7.7 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یکی از سخت ترین کارها در زمینه تایپ و نگارش کامپیوتری تایپ فرمول های ریاضیات می باشد که بسیار زمان بر بوده و نیاز به ابزار حرفه ای در این زمینه دارد. نرم افزارهای بسیاری در زمینه فرمول نویسی ارائه شده است که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند، MathMagic Personal Edition یکی از نرم افزار های حرفه ای و مطرح در زمینه فرمول نویسی می باشد و می توانید از فرمول های ایجاد شده در آن در برنامه های مختلف کامپیوتری و تحریر همچون Word و ... استفاده نمایید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 17.5 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

شرکت Lynda یکی از معروفترین شرکت های تولید محصولات آموزشی ویدیویی مرتبط با کامپیوتر می‌باشد. با توجه به اینکه تمامی‌ محصولات این شرکت به زبان انگلیسی تولید می‌شوند، لذا گاهی منجر به بروز مشکل در فهم کامل دروس برای کاربران غیر انگلیسی می‌شود. نرم افزار Lynsub با ساخت زیرنویس انگلیسی برای محصولات آموزشی این شرکت، می‌تواند باعث افزایش سطح یادگیری کاربران شود.
این نرم افزار توسط Adobe Air و در لابراتوار مرکز فلش توسعه یافته است. تنها مواردی که برای کار با Lynsub نیاز دارید، لینک (URL) محصول مورد نظر در سایت Lynda.com و فضای خالی روی هارددیسک خود، برای ذخیره زیرنویس‌هاست.
لازم به ذکر است که اطلاعات مورد نیاز برای ساخت زیرنویس انگلیسی با پسوند srt از بخش transcript هر محصول و از سایت Lynda.com استخراج می‌شود. این نرم افزار در حال توسعه است و ممکن است مشکلاتی داشته باشد.

راهنمای نصب

1- برای نصب نرم افزار نیاز دارید که Adobe Air 3.8 یا بالاتر را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید.
2- در ویندوزهای ویستا، ۷، ۸ و Blue نیاز دارید که نرم افزار را حتما به صورت Run as administrator اجرا کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 23.1 مگابایت

لینک به دانلود آموزش های لیندا





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

به شما در ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی کمک می کند. این نرم افزار برنامه ای مفید و ساده برای مبتدیان می باشد و در عین حال ویژگی های قدرتمندی را برای متخصصین این زمینه فراهم می کند. برای ساخت اسلایدشو از دوره های آموزش الکترونیکی تعاملی توسط این نرم افزار، می توانید از قالب های آماده موجود در برنامه استفاده کنید و در صورت لزوم به سفارشی سازی و تغییر تنظیمات و ویژگی های قالب انتخابی بپردازید. علاوه بر این شما می توانید برای جذاب تر نمودن آموزش، از کاراکترهای کارتونی طراحی شده و موجود در نرم افزار استفاده کنید. یکی از امکانات مفیدی که Articulate Storyline در اختیار شما قرار می دهد، توانایی طراحی نمونه سوال و ایجاد کوییز در اسلاید شو ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Articulate Storyline:
- طراحی و ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی کارآمد
- حاوی قالب های آماده برای ساخت اسلاید شو
- وجود شخصیت های جذاب و متفاوت
- استفاده از آبجکت های متفاوت برای ایجاد محیط تعاملی
- امکان قرار دادن امتحان و نمونه سوال
- پشتیبانی از Drag و Drop
- پشتیبانی ازفرمت های فلش و اچ تی ام ال
- ایجاد کوییز و قرار دادن نمونه سوال
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 215 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

لینک به دانلود آموزش Articulate Storyline

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب