نرم افزار Active-HDL یک محیط توسعه یکپارچه برای دستگاه های دیجیتالی می باشد که بر طبق شبیه سازی منطق هسته بنا شده است و از پروژه های متنی و یا گرافیکی ای که تلفیقی از زبان های VHDL, Verilog, EDIF, SystemC, SystemVerilog باشند، پشتیبانی می کند.
Active-HDL ، یک محیط توسعه بسیار قدرتمند برای تمامی چیپ های FPGA، به منظور ساخت و مدل‌ سازی آن ها، در اختیار شما قرار می دهد. این IDE، قابلیت های پیشرفته ای به منظور پشتیبانی از پروژه های سطح بالا در اختیار شما قرار می دهد. یکپارچگی بسیار عالی همه ی ابزارها، باعث می‌شود تا کنترل بسیارخوبی بر پروژه داشته باشید.
سیستم ساختار Active-HDL، در نزدیکی طراحی واحد کنترل مسیر (route) آن ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به ابزارهای طراحی و کتابخانه هایی که در پروژه از آن ها استفاده می‌کنند، به سادگی دسترسی پیدا کند. همچنین تمام کتابخانه‌هایی که سازندگان FPGA از قبل کامپایل کرده اند و آماده ی استفاده در پروژه آن ها می باشند، در نرم افزار Active-HDL گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active HDL:
- پشتیبانی از (تقریبا) تمامی تراشه های موجود در بازار، همچون تولیدات شرکت های Actel, Altera, Lattice, Quicklogic, Xilinx
- قابلیت برنامه نویسی همزمان برای چند تراشه و کامپایل و شبیه سازی مجزای هر یک
- پشتیبانی از زبان های استاندارد تحت IEEE شامل VHDL, Verilog®, SystemVerilog Design, SystemC
- دیباگر و اشکال یاب پیشرفته کد و برنامه
- قابلیت شبیه سازی پروژه های DSP (پردازش سیگنال دیجتال) توسط MATLAB®/Simulink
- قابلیت طراحی PCB برای تراشه و پروژه ی ایجاد شده
- قابلیت ایجاد فایل PDF و سایر گزارشات در خروجی
- و ...

راهنمای نصب

1- ابتدا فایل ActiveHDL83sp1_main_installation.exe را به صورت کامل نصب کنید.
2- فایل ActiveHDL83sp1_incremental.exe را به صورت کامل نصب کنید.
3- در نهایت فایل Active-HDL8.3.SP1Update1.exe را نصب نمایید.
4- فایل ibfs32.dll موجود در پوشه کرک را در مسیر زیر کپی کنید:
C:\Aldec\Active-HDL 8.3\BIN
5- فایل license.dat موجود در پوشه کرک را در مسیر زیر کپی کنید:
C:\Aldec\Active-HDL 8.3\Dat
6- نرم افزار را اجرا کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات حجم: 603 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

سایت های بسیاری هستند که نقشه های سراسر جهان را به نمایش می گذارند، یکی از این سایت ها گوگل است که با ارائه سرویس google maps نقشه های ماهواره ای شهرها و کشورهای مختلف را برای شما نمایش می دهد. Universal Maps Downloader ابزاری است که به شما کمک می کند تا نقشه های کوچک را از google maps, yahoo maps یا microsoft maps دانلود کرده و روی هارد خود ذخیره نمایید و سپس این تصاویر کوچک ذخیره شده را می توانید به وسیله Maps Viewer و یا به وسیله Maps Combiner به صورت نقشه های BMP بزرگ مشاهده کنید.
Maps Downloader دارای رابط کاربری ساده و جامعی است که می توانید به سرعت کار با آن را فراگرفته و از تمام ویژگی های آن استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Universal Maps Downloader:
- امکان زوم نمودن و حرکت روی نقاط مختلف نقشه
- استفاده از داده های موجود در سرور و حافظه کش
- ذخیره نقشه های دانلود شده به عنوان یک فایل png
- رابط کاربری ساده و جامع
- دانلود نقشه های ماهواره ای از سایت های مختلف
- و ...

لینک های دانلود

دانلود - 2.0 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

نرم افزار Geogebra محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر است که برای ترسیم اشکال هندسی به کار میرود. نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب، جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی، محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندی های ترسیمی، ظاهر، وسعت عمل، محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان، ارتباط با کاربران، خروجی جاوا و بروز بودن مناسب ترین نرم افزار محسوب می شود.

لینک های دانلود

دانلود - 41.9 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/11) تغییرات:

این نسخه از ویندوز به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۲ می‌باشد.

Windows Server 2003 (ویندوز سرور ۲۰۰۳)‏ یک سیستم‌عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و برای سرور است که پس از نسخه 2000 آن ارائه شده است. ویندوز 2003 علاوه بر سازگاری با ویندوز اکس‌پی، ظاهری مشابه آن نیز دارد که استفاده از آن برای کاربران را بطور چشم‌گیری آسان‌تر نموده است. امکانات جانبی زیاد برای کمک به کارایی ویندوز در اکثر نسخه‌های ویندوز 2003 سرور گنجانده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به امکان قرار گیری ابزار مدیریت و اداره ویندوز از طریق یک پنل مخصوص، پایدارتر، ایمن‌تر و انعطاف‌پذیرتر بودن نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز سرور، سبک و سریع بودن (مخصوصاً در مرحله بوت شدن)، دارا بودن Wizard های متعدد برای راه اندازی آسان‌تر اغلب سرویس‌های کاربردی، بالا بودن توان آن در تحمل خرابی سخت‌افزار سرور که به افزایش میزان پایداری سیستم‌عامل منجر می‌شود، اشاره نمود.

قابلیت‌های کلیدی Windows Server 2003:
- مجهز بودن به فناوری دات نت
- نسخه ششم برنامه IIS
- اصلاحات سرویس اکتیو دایرکتوری ویندوز Active Directory
- مدیریت سیستم‌عامل به‌صورت Command-line
- کنسول مدیریتی Group Policy، کنسول اداره کردن خط مشی گروه‌های کاربری یا GPMC
- سرویس Shadow Copy
- پشتیبانی از پروتکل 8021x در شبکه‌های بی‌سیم
- تحمل خرابی (Fault Tolerance)
- سرویس ترمینال (Terminal Service)
- دارای Windows Media Service 9

معرفی بسته Windows Server 2003:
بسته‌ای که پیش روی شماست به صورت اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده و شامل Windows Server 2003 R2 ویرایش Enterprise است که SP2 و تمامی آپدیت‌های بعد از آن تا تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۲ در آن گنجانده شده است.
 
این نسخه از ویندوز به راحتی و با استفاده از یک سریال قابل فعال سازی است، لذا برای راحتی کاربران و تسریع در عمل نصب ویندوز، سریال مربوطه به صورت خودکار در هنگام نصب وارد می‌شود و نیازی به وارد کردن دستی سریال نیست ولی در صورتی که نیاز به سریال داشته باشید، می‌توانید از قسمت راهنمای نصب سریال مربوطه را دریافت کنید.
 
این نسخه از ویندوز به گونه‌ای ویرایش شده است تا در هنگام نصب نیازی به وارد کردن تنظیمات دستی نباشد، برای مثال زبان سیستم بر روی English تنظیم شده است و سایر تنظیمات همگی مقادیر پیش فرض آن‌ها از پیش قرار داده شده است.
 
برای ویرایش و تغییر هر کدام از تنظیمات می‌توانید پس از نصب ویندوز آن‌ها را به راحتی تغییر دهید.
 
در این نسخه از ویندوز علاوه بر آپدیت‌های مهم و ضروری ویندوز، تمامی آپدیت‌های پیشنهادی و اضافی نیز قرار داده شده است، که لیست کامل آن به شرح زیر است:
- Internet Explorer 8 + All Updates
- Windows Installer 4.5
- Microsoft .NET Framework 3.5 SP1
- Microsoft.NET Framework 4.0
- DirectX 9.0c June 2010 Update
- Microsoft Update v7.6.7600.257
- Microsoft Update Catalog Web Control v7.4.7057.249
- Windows Imaging Component v3.0.0.0
- Malicious Software Removal Tool v5.8
- Windows Search v4.0 + All Updates
- Image Mastering API - Windows Script 5.7
- Windows Management Framework Core (Windows PowerShell 2.0 and WinRM 2.0)
- Windows Rights Management Client
- MSXML 4.0 SP3
- MSXML 6.0 SP2
- Revoked Roots
- Microsoft Silverlight v5.1.20913.0
 

معرفی ویرایش Enterprise و تفاوت آن با Datacenter:

هر دو نسخه Enterprise و Datacenter کامل هستند و هیچ گونه تفاوتی در امکانات و یا ویژگی آن‌ها وجود ندارد.
تنها تفاوتی که بین این دو نسخه وجود دارد آن است که نسخه Enterprise فقط تعداد 1 تا 8 CPU فیزیکی را پشتیبانی می‌کند (با تعداد هسته یا Core اشتباه نگیرید، در این جا منظور یک CPU کامل و فیزیکی است) در صورتی که نسخه Datacenter بین 8 تا 64 تعداد CPU را پشتیبانی می‌کند.
 
همانطور که می‌دانید استفاده از تعداد 8 CPU حتی در سرور هم بسیار نادر است، چه بسا که پشتیبانی از 64 عدد CPU تقریباً غیر استفاده و صرفاً جهت بیان قدرت سیستم عامل می‌باشد، لذا نسخه‌ی Datacenter عملاً یک نسخه‌ی بلا استفاده است.
 
لازم به ذکر است که بر خلاف نسخه‌های جدیدتر ویندوز سرور، در نسخه 2003 هیچ گونه تفاوتی بین پشتیبانی از حداکثر مقادیر حافظه RAM وجود ندارد و هر دو نسخه از 64 گیگابایت RAM در حالت 32 بیت، 1 ترابایت در حالت 64 بیت و 2 ترابایت در حالت ia64 پشیتبانی می‌کنند.
 
توجه مهم: پشتیبانی تمدید شده این نسخه از ویندوز در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۴ به پایان می‌رسد و بعد از این تاریخ مایکروسافت دیگر هیچ گونه پشتیبانی از این ویندوز نمی‌کند، در نتیجه حتماً پیشنهاد می‌شود به نسخه‌های جدیدتر Windows Server مانند نسخه 2008 R2 و یا 2012 R2 بروزرسانی نمایید.
 

راهنمای نصب

1. پس از این که تمامی فایل‌ها را دانلود کردید، آن‌ها را از حالت فشرده خارج سازید.
2. فایل ISO قرار داده شده را با نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید و یا توسط برنامه Rufus بر روی یک Flash بریزید.
3. کامپیوتر خود را Restart و اقدام به نصب ویندوز کنید.

توجه: این نسخه از ویندوز نیاز به فعال سازی ندارد، چرا که سریال مربوطه در هنگام نصب به صورت خودکار وارد می‌شود ولی در صورتی که نیاز به سریال ویندوز برای فعال سازی دارید، می‌توانید از سریال زیر استفاده کنید:

GFG8D-TBT6Q-Y77B9-FKKJ9-93BQY

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 32 بیتی - 812 مگابایت
دانلود دانلود- بخش اول
دانلود دانلود- بخش دوم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/20) تغییرات:
این نسخه از ویندوز به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود ساخت و منتشر گردیده است و شامل تمامی آپدیت‌ها تا تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۲ می‌باشد.
 

جدیدترین نسخه ویندوز سرور R2 2008 مایکروسافت به صورت یکپارچه شده با سرویس پک 1 و در بردانده آخرین آپدیت‌ها را هم اکنون می توانید دانلود کنید.
فرق این ویندوز با ویندوز سرور 2008 معمولی که هم اکنون به SP2 رسیده است این است که هسته ویندوز سرور 2008 برگرفته از ویندوز ویستا است ولی ویرایش R2 در واقع ویرایش سروری ویندوز 7 است.
شما به عنوان مدیر یک شبکه با این سیستم عامل هر سناریویی را که در سر بپرورانید می‌توانید اجرا کنید.

قابلیت ها اصلی نسخه‌ی R2 ویندوز سرور 2008:

Management: ویندوز سرور دارای یک کنسول مدیریتی قدرتمند و مجتمع است که شما می توانید تمام Role های شبکه را در یک جا (Server Manager) مدیریت کنید. از دیگر امکانات جالب ویندوز سرور server core آن است شما با این توانمندی می توانید ویندوز خود را در حالت مینیمال نصب کنید و بدون رابط گرافیکی(GUI) آن را اجرا کنید.هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که شما با یک کیبورد،صفحه نمایش سیاه و یک خط فرمان کل شبکه تان را مدیریت کنید!! کابران یونیکس،ناول و لینوکس خوب می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنم.! جالب است بدانید در win2k8-R2 از نسخه ی دوم نرم افزار power shell به طور پیش فرض استفاده شده است شما به کمک این نرم افزار قدرت زیادی در خط فرمان این سیستم عامل خواهید داشت و البته بسیار راحت می توانید به اسکریپت نویسی بپردازید.این سیستم عامل در حجم کاری و پردازش های بالا به طور خودکار پردازش ها را کنترل و on یا off می کند و در زمان کاهش بار کاری به پردازش ها سرعت می بخشد این عمل در نهایت منجر به کاهش مصرف برق می گردد که در دیتا سنتر ها تاثیر بسزایی دارد. R2 به گونه ایی توسعه داده می شود که کارهای مدیریتی روزانه و تکراری شما را تشخیص می دهد و آنها را به طور خودکار به کنسول مدیریتی می سپارد و در نهایت شما آسان تر و سریعتر به مدیریت داده ها می پردازید.

Virtualization: با این فناوری سیتم عامل شما تبدیل به ماشین مجازی سازی می شود یعنی اینکه می توانید سیستم عامل ها و نرم افزارهای دیگر را به صورت مجازی روی آن سیستم عامل نصب کنید. پیش از این نرم افزارهای جدا از ویندوز این کار را انجام می دانند، اما با کمک فناوری هایپروایزر(hyper-v) مایکروسافت این فناوری با ویندوز سرور 2008 یکپارچه شد و در سال اخیر پیشرفت هایی چشمگیری در این زمینه حاصل شد و هنوز ادامه دارد. با این فناوری می توانید حداکثر بهره وری از منابع سخت افزاری را داشته باشید و در نهایت کاهش هزینه ها.

Web: ویندوز سرور 2008 از IIS7 برای مدیریت وب سایت ها استفاده می کند یک سیستم کاملا ماجول گرا دارد و شما هر بخش را می توانید جداگانه نصب کنبد و این به کارایی و امنیت سیستم شما کمک خواهد کرد. IIS7 از asp.net و php پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به پلت فرم NET. نخواهید داشت. هدف نسخه R2 راحت تر کردن مدیریت پلت فرم های تحت وب و پشتیبانی از نرم افزار های تحت وب می باشد.

Better Together Windows 7: شاید قبلا مایکروسافت این حرف را برای ویستا می زد اما ظاهرا تبلیغات منفی رسانه ای کار خودش را کرده است و در نسخه ی R2 دیگر خبری از ویستا نیست. همانطور که می دانید نسل بعدی کلاینت های مایکروسافت ویندوز 7 خواهد بود. مایکروسافت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا فناوری های استفاده شده در این دو سیستم عامل با هم منطبق و طراحی یکپارچه ای داشته باشند. از این قسمت نتیجه خواهیم گرفت که تا چند سال آینده خبری از نسل بعدی ویندوز سرور نخواهد بود و این نشان از قدرت کنونی ویندوز سرور 2008 است.

معرفی بسته کامل یا AIO ویندوز سرور 2008 R2:
بسته‌ای که پیش رو دارید، کامل‌ترین بسته ویندوز سرور 2008 ویرایش R2 به همراه SP1 است که جدیدترین آپدیت‌ها تا آخر ماه January سال 2014 در آن گنجانده شده است.
این بسته که به صورت کاملاً اختصاصی توسط گروه پی سی دانلود تهیه و منتشر شده است در هنگام نصب به شما اجاره می‌دهد تا بتوانید تمامی نسخه‌های زیر را نصب کنید:

- Windows Server 2008 R2 Standard
- Windows Server 2008 R2 Standard Core
- Windows Server 2008 R2 Enterprise
- Windows Server 2008 R2 Enterprise Core
- Windows Server 2008 R2 Datacenter
- Windows Server 2008 R2 Datacenter Core
- Windows Server 2008 R2 Web
- Windows Server 2008 R2 Web Core
- Windows Server 2008 R2 Foundation
- Windows Server 2008 R2 HPC
- Windows Server 2008 R2 for Itanium-based System

مقایسه ویرایش‌های مختلف:
در عکس زیر می‌توانید تفاوت نسخه‌های مختلف ویندوز سرور 2008 R2 را مشاهده نمایید.


توجه: برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

توضیح در رابطه با نسخه‌های Core:
ویرایش‌هایی که در آخر آن عبارت Core نوشته شده است به معنی آن است که این ویرایش فاقد رابط گرافیکی کاربری بوده و هدایت آن توسط Console انجام می‌شود که در نتیجه بسیار منابع کمتری از سیستم را اشغال می‌کند ولی برای کار با آن نیاز به دانش نرم افزاری بالایی است، لذا نصب این نسخه‌ها معمولاً پیشنهاد نمی‌شود.

توجه: این نسخه از ویندوز بدون هیچ دستکاری بوده و هیچ گونه برنامه اضافی از ویندوز حذف و یا نصب نگردیده است، بلکه تمامی ویرایش‌های ویندوز سرور به صورت یک جا با یکدیگر ادغام و تمامی آپدیت‌های ویندوز تا تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۲ در تمامی نسخه‌های این ویندوز قرار داده شده است.

همانطور که در بالا گفته شد، این بسته ویندوز بدون هیچ دستکاری است و پس از نصب نیاز به فعال سازی دارد که راهنمای کامل فعال سازی ویندوز سرور در بخش «دانلود» قرار داده شده است.

توجه: نسخه Itanium فقط مخصوص سیستم‌های با معماری Intel Itanium است که معمولاً با نام ia64 شناخته می‌شوند و علی رغم 64 بیتی بودن قابل نصب بر روی سیستم‌های 64 بیت معمولی مرسوم به AMD64 که با نام‌های x64 یا x86-64 در اینترنت شناخته می‌شوند، نیستند.

توجه: بسته کامل ویندوز سرور به علت حجیم بودن بر روی یک DVD معمولی رایت نمی‌شود و برای رایت آن حتماً به یک DVD9 یا دو لایه نیاز دارید.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 6000 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم
دانلود دانلود - بخش دهم
دانلود دانلود - بخش یازدهم




تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود.

 
Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Toolkit:

- فعال سازی قطعی و مطمئن انواع ویندوز و آفیس به شیوه KMS.
- قابلیت تمدید مدت Trial به صورت Rearm.
- قابلیت نصب، تولید و حذف انواع Product Key برای ویندوز و آفیس.
- قابلیت پشتیبان گیری و برگرداندن فعال سازی‌ های قبلی.
- قابلیت شخصی سازی و ویرایش فایل نصب آفیس جهت اضافه کردن زبان‌های مختلف و یا آپدیت‌ها.
- فعال سازی بدون نصب هرگونه برنامه اضافی و یا تبلیغاتی.
- قابلیت حذف کامل نسخه‌های مختلف برنامه آفیس.
- بدون نیاز به نصب و به صورت قابل حمل.
- کم حجم و سبک بودن برنامه ضمن محیط کاربری ساده و آسان.

فعال سازی محصولات مایکروسافت به چند روش و چگونه انجام می‌شود؟
سوالی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند آن است که محصولات مایکروسافت را چگونه فعال سازی کنند و یا تفاوت کرک‌ها و فعال سازها در چیست، به همین دلیل در مقاله‌ی زیر سعی شده است تا تمامی اطلاعات لازم در مورد نحوه کارکرد سیستم فروش و فعال سازی محصولات مایکروسافت را پوشش دهد، به همین جهت حتماً پیشنهاد می‌شود مقاله‌ی زیر را مطالعه نمایید:
«معرفی مختصر سیستم فروش و فعال سازی محصولات شرکت مایکروسافت»

عملکرد دقیق روش فعال سازی توسط این برنامه به چه صورت است؟
در فعال سازی به روش KMS مراحل زیر قدم به قدم به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند.
1. بررسی کردن وضعیت فعال بودن ویندوز یا آفیس.
2. تشخیص بهترین روش و انجام عملیات پیش از فعال سازی.
3. اقدام برای رفع ایرادات و مشکلات احتمالی پیش از فعال سازی.
4. پشتیبان گیری از تمامی تنظیمات و برگرداندن آن در زمان فعال سازی ناموفق.
5. نصب شبیه ساز KMS یا KMS Emulator و تخصیص آدرس و پورت مشخص به آن.
6. اقدام به فعال سازی از طریق سرویس KMS به مدت 180 روز.
7. زمان بندی کردن پروسه فعال سازی بعد از هر بار روشن نمودن سیستم توسط AutoKMS.
8. پایان عملیات برنامه.
 
این برنامه چه نسخه‌هایی از ویندوز و آفیس را پشتیبانی می‌کند؟
این برنامه قادر است تا تمامی نسخه‌های Volume ویندوز ویستا، 7، 8 و 8.1 و نسخه‌های آفیس 2010 و 2013 را از روش ذکر شده فعال کند.
 
چگونه با این برنامه ویندوز و یا آفیس را فعال کنیم؟
برنامه دارای عملیات پیچیده و گزینه‌های پیشرفته زیادی است ولی برای جلوگیری از سردرگمی کاربران و استفاده توسط افراد عادی، قابلیتی در برنامه به نام EZ-Activator وجود دارد که تمامی مراحل ذکر شده را به صورت اتوماتیک انجام داده و ویندوز یا آفیس را فعال می‌کند، برای راهنمای دقیق استفاده از برنامه به قسمت راهنمای نصب مراجعه نمایید.
 
معرفی قابلیت‌های دیگر برنامه:
- پشتیبانی از سایر روش‌های فعال سازی:
Rearm: در این روش برنامه مدت زمان «استفاده آزمایشی از ویندوز» یا «Trial» را Reset نموده و اجازه می‌دهد تا 30 روز دیگر مجدداً از ویندوز یا آفیس استفاده کنید.
 
AutoRearm: در این روش یک زمان بندی در سیستم ساخته می‌شود تا بعد از هر بار روشن نمودن سیستم مدت زمان استفاده آزمایشی Reset شود.
 
توجه: دو روش فوق ویندوز یا آفیس را فعال نمی‌کند بلکه فقط مدت زمان استفاده را بیشتر می‌کند و استفاده از آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود مگر در مواقع ضروری.
 
Phone: فعال سازی از روش تلفنی توسط تماس با قسمت فعال سازی شرکت مایکروسافت.
 
- قابلیت نمایش، اضافه، حذف و تغییر کد محصول یا Product Key به همراه کدهای پیش فرض برای هر محصول:
این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی کد محصول یا Product Key ویندوز و یا آفیس را حذف کرده و یا تغییر دهید، همچنین این برنامه تمامی کدهای پیش فرض را دارد تا در صورت به هم ریختن و یا اشتباه شدن کد ورودی بتواند آن را به حالت اولیه برگرداند.
 
- قابلیت پشتیبان گیری از فعال سازی یا Activation Token Backup و برگرداندن آن در صورت از دست رفتن فعال سازی:
این برنامه قادر است بعد از فعال سازی موفق محصولات مایکروسافت، از فایل‌های مورد نیاز فعال سازی یک نسخه پشتیبان یا Backup تهیه کند تا در صورتی که فعال سازی محصول به هر دلیلی از دست رفت بتوان آن را به راحتی برگرداند.
 
- قابلیت ویرایش و شخصی سازی برنامه آفیس:
این برنامه همچنین قادر است تا فایل نصب برنامه آفیس را مطابق میل کاربر ویرایش کند و اعمال زیر را بر روی فایل نصب پیاده سازی کند:
1. اضافه و یا حذف کردن زبان‌های برنامه.
2. اضافه کردن آپدیت‌ها به فایل نصب برنامه آفیس تا در صورت نصب مجدد، تمامی آپدیت‌ها نیز اتوماتیک همراه برنامه نصب شوند.
3. تغییر کانال فعال سازی از Retail به VL و برعکس.
4. استخراج سازی یا Extract و یا ساختن مجدد فایل ISO پس از اعمال تغییرات مورد نیاز.
 
- قابلیت حذف کامل نسخه‌های برنامه آفیس:
این برنامه همچنین قادر است تا تمامی نسخه‌های آفیس را از سیستم به صورت هوشمند حذف کند و هیچ گونه ردپا و آثار دیگر را بر جای نگذارد؛ در صورتی که مایل به حذف برنامه آفیس از روی سیستم خود هستید، پیشنهاد می‌شود تا از این برنامه برای حذف استفاده کنید.
 

راهنمای نصب

برای فعال سازی ویندوز و آفیس توسط این برنامه دو روش وجود دارد.
 
روش اول یا روش کاملاً خودکار (روش پیشنهادی):
1. ابتدا برنامه را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج نمایید.
2. آنتی ویروس خود را موقتاً غیر فعال کنید.
3. بر روی فایل اصلی برنامه کلیک راست نموده و بر روی Run as Administrator کلیک نمایید.
4. در پنجره باز شده دو گزینه وجود دارد:
- اگر می‌خواهید ویندوز خود را فعال کنید بر روی علامت ویندوز کلیک کنید.
- اگر می‌خواهید برنامه آفیس را فعال کنید بر روی علامت آفیس کلیک کنید.
5. در پنجره باز شده وارد زبانه Activation شوید.
6. بر روی دکمه سبز رنگ EZ-Activator کلیک کنید.
7. منتظر شوید برنامه عملیات خود را انجام دهد، این مرحله ممکن است کمی طول بکشد.
8. در صورت مشاهده پیغام زیر، ویندوز یا آفیس فعال شده است و حالا می‌توانید از برنامه خارج شوید.
<Product activation successful>
اگر شیوه‌ی فوق برای فعال سازی موفق نبود، از روش دوم استفاده کنید.
 
روش دوم یا روش دستی:
1. وارد زبانه Activation شوید.
2. در سمت چپ AutoKMS را انتخاب کرده و بر روی Install کلیک کنید.
اگر دکمه Install خاموش بود، بر روی دکمه کناری آن به نام Uninstall کلیک کنید و سپس بر روی Install کلیک کنید.
3. بعد از انجام عملیات از سمت راست بر روی Activate کلیک کنید.
4. در صورت مشاهده پیغام زیر، ویندوز یا آفیس فعال شده است و حالا می‌توانید از برنامه خارج شوید.
<Product activation successful>
 
توجه: حتماً بعد از فعال سازی (چه موفق و چه ناموفق) سیستم خود را Restart کنید و بعد از این که سیستم مجدداً بالا آمد، وارد یکی از برنامه‌های آفیس شوید (مثلاً Word) وارد گزینه Help شوید، باید عبارت «Product Activated» را در سمت راست مشاهده کنید.
 
توجه: پیشنهاد می‌شود بعد از فعال سازی ویندوز یا آفیس از قسمت License Backup برنامه بر روی Backup کلیک کرده و از فعال ساز ویندوز یا آفیس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت از دست رفتن فعال سازی برنامه بتوانید به راحتی از قسمت Restore مجدداً ویندوز یا آفیس را فعال کنید.
 
توجه: همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که این نوع روش فعال سازی فقط مختص ویرایش‌هایی است که تحت لیسانس VL یا Volume منتشر شده‌اند، پس اگر نسخه Retail برنامه مثلاً آفیس را نصب کردید، باید آن را حذف نموده و نسخه VL را نصب کنید تا بتوانید آن را فعال کنید.
برای تبدیل کردن نسخه Retail به Volume برنامه آفیس می‌توانید از همین برنامه Microsoft Toolkit کمک بگیرید.
 
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
1. برنامه Microsoft Toolkit دانلود کنید و وارد بخش آفیس شوید.
2. وارد بخش Customize Setup شوید.
3. بر روی Set Installer Path کلیک کرده و آدرس فایل Setup.exe را بدهید.
4. بر روی Change Channel کلیک کنید و منتظر باشید تا تغییرات انجام شود.
5. حالا می‌توانید آفیس را مجدداً این بار نسخه Volume را نصب کنید.
توضیحات بیشتر در این رابطه در قسمت «دانلود» موجود می‌باشد.

لینک های دانلود

دانلود - 36.9 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

یک سیستم عامل آزاد و رایگان برای کامپیوتر شما است. یک سیستم عامل مجموعه ای از نرم افزار های پایه و کمکی است که کامپیوتر شما را راه اندازی می کنند. دبیان بیش از یک سیستم عامل خام است. دبیان به همراه بیش از 29000 بسته، نرم افزار های کامپایل شده که با فرمت بسیار مناسب و قابلیت نصب آسان بر روی سیستم شما آماده شده است، عرضه می شود. از مفاد بنیادی این پروژه این است که تمام محصولات تولیدی باید آزاد باشند. نرم افزار آزاد نرم افزاری است که می توان آن را آزادانه و بدون محدودیت، به هر منظور استفاده کرد، مطالعه و بررسی نمود، و تغییر داد. همچنین کپی کردن یا توزیع مجدد (خواه بدون تغییر و خواه باتغییراتی در نرم افزار) آزاد و بدون محدودیت یا با محدودیت بسیار کمی (تنها برای اطمینان از اینکه دریافت کنندگان بعدی نرم افزار نیز از این آزادی ها بهره مند می شوند یا تولیدکنندگان سخت افزارهایی که سروکار سخت افزار با مصرف کننده است به کاربران اجازه ایجاد تغییر در سخت افزارشان را بدهند) است. لازم به ذکر است که دبیان یک توزیع اصلی است و بسیاری از توزیع‌های دیگر لینوکس مانند اوبونتو از آن اقتباس شده‌اند.

قابلیت های کلیدی سیستم عامل Debian Linux:
- بهره گیری از هسته گنو
- پایداری و امنیت بسیار بالا
- دارای بیش از 29000 نرم افزار
- دارای امکان نصب بر روی دسکتاپ و سرور
- کاملا رایگان
- و ...

نک های دانلود

لینک به دانلود نسخه‌ی 32 بیتی
لینک به دانلود نسخه‌ی 64 بیتی





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
(92/11/27) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه فوریه 2014 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایل های آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

هدف اصلی SP3، بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با 4 رویکرد انجام می دهد:
- محافظت بهتر از شبکه
- بهبود حفاظت از حافظه
- ایمن سازی امور مربوط به E-Mail
- امنیت در مرورگر اینترنت (توسط Internet Explorer)

ویژگی های کلی Windows XP SP3:
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
 - افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
 - افزایش ثبات و پایداری ویندوز
 - رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
 - دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
 - و ...

ویژگی های Windows XP SP3 Integrated Last 2014 Updates:
- نسخه اصل و بدون دستکاری ویندوز ایکس پی سرویس پک 3
- دارا بودن آخرین آپدیت های ویندوز
- دارا بودن درایور های SATA (جهت رفع مشکل نصب ویندوز ایکس پی در شناسایی هارد های ساتا و مشکل نصب بر روی لپ تاپ ها)
- بدون هرگونه بهینه سازی و اضافات
- بدون هرگونه برنامه و نرم افزار اضافی
 - فاقد پوسته ها و تم ها اضافی و والپیپر های غیر اورجینال
- بدون نیاز به وارد نمودن شماره سریال
 - حذف برنامه اضافی Windows Messenger و MSN Explorer
- جایگزین شدن اینترنت اکسپلورر 8 (آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر عرضه شده باری ویندوز ایکس پی) به صورت پیش فرض
 - رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
 - دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها

لینک های دانلود

 اطلاعات حجم: 601 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

آیا ویندوز را باید آپدیت کرد؟
اکثر کاربران ایرانی به آپدیت کردن ویندوز توجه نمی‌کنند و در اثر همین کم توجهی دچار مشکلات بزرگی می‌شوند. البته همه تقصیر به گردن کاربران نیست بلکه به دلیل سرعت بسیار پایین اینترنت امکان دانلود کردن 100 تا 200 مگابایت آپدیت برای کاربران فراهم نیست. اما این عوامل نباید در دریافت آپدیت ویندوز توسط شما مانعی ایجاد کند. آپدیت‌هایی که هر از چند گاهی ویندوز ارائه می‌دهد کم اهمیت نیست، مسلما یک شرکت تجاری و نرم افزاری  بزرگ، سرویس‌های بیجا برای آپدیت قرار نمی دهد. فرض کنید ویروس، کرم و یا تروجانی در اینترنت منتشر شده و شیوه نفود بدافزار بر اساس حفره‌های امنیتی در ویندوز است. بعد از انتشار، متخصصان مایکروسافت به سرعت آپدیتی برای ویندوز منتشر می‌کنند و مشکل حفره امنیتی را بر طرف می‌کنند و از این طریق از انتشار و آلوده شدن سیستم شما توسط ویروس جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب  اگر آپدیت‌ها را به موقع نصب نکنید دچار مشکل می‌شوید. و از دست آنتی ویروس هم کاری ساخته نیست و از آنجایی که در کشور ما قانون کپی رایت نقض می‌شود و اکثر کاربران از نسخه‌های کرک شده آنتی ویروس‌ها استفاده می‌کنند، آنتی ویروس هیچ تضمینی برای آلوده نشدن سیستم شما نمی‌دهد.

مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر می کند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آن ها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آن ها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود می کند به صورت آپدیت آفلاین است و شما می توانید آن ها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آن ها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید.

لینک های دانلود

دانلود - 2.8 مگابایت





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی

ویندوز ۷  محبوب ترین نسخه ویندوز تا به حال است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7:
- پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
- پشتیبانی از Virtual Hard Disk
- بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
- اضافه شدن قابلیت Windows PowerShell
- طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
-  لرزاندن پنجره‏ ها
- سنجش رنگ صفحه نمایش
- رایت فایل‏های ISO
- سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
-  یک مرکز امنیتی جدید
-  اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
- عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
- یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
- ذره‏بین جدید
- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
- ویرایش محدوده اطلاع رسانی
- رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
- یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
- مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید
- و ...

سیستم عامل Windows 7 در هفت ویرایش متفاوت به فروش می رسد. در اینجا قصد داریم تا به طور مختصر این ویرایش ها را توضیح دهیم و ویرایش مناسب شما را معرفی کنیم.

Starter
این نسخه پایه ای ترین ویرایش Windows 7 و اکثرا در Netbook ها نصب شده است. Windows Sarter دارای کمترین امکانات نسبت به دیگر ویرایش ها می باشد و به طبع کمترین قدرت سخت افزاری را می طلبد.
- محدودیت ها: تنها سه برنامه به طور همزمان اجرا می شوند, پشتیبان گیری به طور دستی می باشد و تنها در HDD و DVD های محلی امکان پذیر است.
- امکاناتی که شامل نمی شود: تم معروف Aero ویندوز
- امکاناتی که غیرقابل تغییرند: پس زمینه سیستم و شمایل دیداری
- امکاناتی که پشتیبانی نمی شوند: NET Framework. و ۶۴-bit
اگر سیستم شما CPU ضعیفی دارد (حداقل ۱ GHz) و بیشتر از ۱GB رم ندارد به شما توصیه می کنین که از ویرایش Windows 7 Starte استفاده کنید تا سرعت خوبی داشته باشید.

Home Basic
این ویرایش در کشورهای جهان اول ارایه نمی گردد و سطحی بین ویرایش های Starter و Home premium می باشد. با توجه به این که تنها تعدادی از کشورها حق فعال سازی ویندوز را دارند, این نسخه فقط در محل هایی که فروخته شده است فعال می گردد!
- امکاناتی که شامل می شود: Desktop Window Manager , Windows Mobility Center
- امکانات محدود نشده: تعداد برنامه های در حال اجرا
- امکاناتی که پشتیبانی می شوند: ۶۴-bit , چند مانیتور , تعویض سریع محیط کاربر, تعویض پس زمینه
- محدود شده ها: تنها قسمتی از تم Aero
می توانید از این ویرایش به عنوان جایگزین دیگر Home Premium استفاده نمایید (اگر در کشور شما به صورت رسمی فروخته می شود).

Home Premium
Home, ویرایش استاندارد Windows 7 می باشد و در اصل برای کاربران خانگی طراحی شده است.
- امکاناتی که شامل می شود: Windows Aero Theme, Windows Media Center, premium Games
- امکاناتی که محدود نشده: ایجاد و اضافه شدن به گروه های خانگی
- امکاماتی که پشتیبانی می شود: multi-touch
این ویرایش تمامی امکاناتی که یک کاربر خانگی لازم دارد, فراهم نموده است ولی باز محدودیت کوچکی در شبکه و پشتیبان گیری سیستم قرار داده است. اما این مشکلات را می توان با نرم افزارهای جانبی حل کرد.

Professional
ویرایش حرفه ای Windows 7 برای محیط های اداری ساخته شده است و در مقایسه با Home امکانات کاملا متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال از سیستم پشتیبان گیری قدرتمند و سیستم Restore برخوردار می باشد. همچنین امکاناتی از قبیل Remote Desktop , پشتیبانی از چاپگرها و Mobility Center , زندگی مدرنی را به رایانه شما به همراه دارد.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
- امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
به شما توصیه می کنیم که اگر شما از محیط های متفاوت با رایانه خود کار می کنید, یا می خواهید به ارایه گزارشات خود بپردازید, اگر نیاز دارید تا از طریق Remote Desktop به رایانه های دیگر متصل شوید, میزکار چندگانه داشته باشید و یا شبکه را مدیریت می کنید, از این ویرایش استفاده نمایید.

Enterprise
Enterprise برای کاربران خانگی قابل استقاده نمی باشد. این ویرایش انحصارا به شرکت هایی که با ماکروسافت تعهد نرم افزاری (SA) دارند به فروش می رسد. این ویرایش همراه با امکانات خاصی که برای شرکت های طرف قرارداد می باشد ارایه می شود. به طور مثال دارا بودن لیسانس ماکروسافت برای بوت کردن سیستم عامل های ماکروسافت و نصب رایگان هرنوع از این سیستم عامل بر روی هر سیستم مجازی. شرکت ماکروسافت تا سال ۲۰۲۰ از این محصول پشتیبانی کامل می کند.
- امکاناتی که شامل می شود: AppLocker, BitLocker Drive Encryption, Subsystem for Unix-based applications, Multilingual User Interface Pack
*امکاناتی که پشتیبانی می شود: BranchCache Distributed Cache, DirectAccess, Virtual Hard Disk Booting
امکانات اضافی Enterprise در مقایسه با Professional وابسته به کامپیوترهایی است که در محیط شرکت ها, در حال اجرا هستند. به طور مثال AppLocker برنامه ای است که مدیر سیستم با کمک آن می تواند دسترسی دیگر کاربران را به برنامه ها محدود و یا قطع نماید. و یا DiretAccess دسترسی شما را در شبکه های کاری از طریق سیستم VPN امکان پذیر می نماید.

Ultimate
ویرایش Ultimate ویندوز ۷ به جز یک قسمت, هیچ تفاوتی با Enterprise ندارد و آن هم در لیسانسی است که ماکروسافت ارایه می کند و فروش این نسخه را برای کاربران خانگی امکان پذیر می سازد. ارتقا از ویرایش های Home Premium و Enterprise به Ultimate امکان پذیر می باشد و طبق زمانبندی ماکروسافت, تا سال ۱۰۱۵ پشتیبانی این محصول ادامه خواهد داشت.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه 32 بیتی - 2920 مگابایت

دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم

اطلاعات نسخه 64 بیتی - 4080 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم
دانلود دانلود - بخش سوم
دانلود دانلود - بخش چهارم
دانلود دانلود - بخش پنجم
دانلود دانلود - بخش ششم
دانلود دانلود - بخش هفتم
دانلود دانلود - بخش هشتم
دانلود دانلود - بخش نهم





تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب