دانلود MathMagic Pro Edition v7.5.6.82 - نرم افزار ایجاد فرمول های ریاضی

یکی از سخت ترین کارها در زمینه تایپ و نگارش کامپیوتری تایپ فرمول های ریاضیات می باشد که بسیار زمان بر بوده و نیاز به ابزار حرفه ای در این زمینه دارد. نرم افزارهای بسیاری در زمینه فرمول نویسی ارائه شده است که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند، MathMagic Personal Edition یکی از نرم افزار های حرفه ای و مطرح در زمینه فرمول نویسی می باشد و می توانید از فرمول های ایجاد شده در آن در برنامه های مختلف کامپیوتری و تحریر همچون Word و ... استفاده نمایید.

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود

دانلود - 17.5 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط مهدی
آخرین مطالب